Mijn naam is Mohamed en ik ben 18 en woon in de regio Hasselt (Limburg , Belgie )
ik droom al lang om een Banshee te bezitten .
Eindelijk heb ik er ene aan de haak geslagen
Ik heb deze slechts een week en heb al veel kopzorgen gehad .
Ten eerste heeft deze geen "papieren" wel een kentekenbewijs dus papieren en inschrijven hier in Belgie
zou normaal geen probleem zijn , dit weekend ging ik dus naar de garage voor papieren aan de vragen
maar toen ze mijn chassisnummer gingen opvragen bleek het dat het een Blaster chassisnummer was .
Toen ik terug thuis aan kwam en de chassisnummer ging bekijken zag ik 2 grijze punten aan elke zijde van de chassisnummer .
Volgens mij hebben ze dus met de chassisnummer's gespeeld en dus de originele chassisnummer verwijderd en een Blaster chassinummer er in "getikt " .
Dus ik de verkoper aan het bellen en deze nam meteen op en ik legde hem alles uit en deze zei tegen mij ik zal u het via mail uitleggen want ik begreep de man niet volledig aan de telefoon want Hij praat Frans en mijn kennis van het Frans is niet zo sterk .
Maar 3 dagen later nog geen reactie van hem vele voicemails ingesproken en mails gestuurd maar niets .
Wat raden jullie mij aan om te doen ?
Of is het geen probleem dat ze "gespeelt hebben met de chassisnummers ?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden