bashan 200 cc

Nieuw op het forum? Stel jezelf (en je quad) hier even voor.
Plaats reactie
rasta102
Toeschouwer
Toeschouwer

bashan 200 cc

Bericht door rasta102 »

Hallo peeps

Ik ben nieuw hier op deze forum.
Zal me ff voorstellen heet rasta102 26 jaar en ben in bezit van een bashan 200 cc
Heb hem helaas niet langer dan een paar uur rijdend gezien.
Kan iemand mij helpen ben ten einde raad.

Heb de qaud particulier gekocht en met gezeik en getrek heb ik geen zin in wil gewoon rijden dus hebbesloten omhem te gaan maken.

Hij wil niet starten heb geprobeerd met nieuwe accu en ook op me auto maar ter ver geefs.
Enigste wat gebeurt is getik bij de startrelais.

Heb nou maar alvast nieuee startmotor besteld met start relais in de hoop dat ik weer kan rijden.

Please help me
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Re: bashan 200 cc

Bericht door Jason McCoy »

Welkom! Je kunt hem wel duwen als hij in de versnelling staat? Daaraan kun je zien of je blok wel "los"is.
Tikken in je startrelais duidt doorgaans op een lege accu idd. Een vastzittend blok of kapotte startmotor geeft vaak idd hetzelfde resultaat.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Zakie
Quad Expert
Quad Expert

Re: bashan 200 cc

Bericht door Zakie »

Oke ik heb een vraag, 2 weken geleden was mijn spanningsregulaar kapot gegaan inverband teller aansluiten en de SR had geen ribbeltjes dus hij kon niet koelen. Nu heb ik een nieuwe gekocht met ribbeltjes en heb hem paar x gestart op de bank geweest etc , heb eergisteren gereden maar in de garage gezet zonder de koplampen uit te doen was het helemaal vergeten. Vandaag wilde ik gaan rijden maar accu leeg, aangeduwt rond 15km gereden geen problemen alleen laadt hij de accu niet op. Is er een verschil tussen quad accus en motorfiets accus? Mischien is mijn accu te zwak?
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Plaats reactie