iemand ervaring in komen
iemand ervaring in komen
hallo heeft iemand ervaring in komen ik ben van plan om in het korte eens te gaan quadn maar graag had ik eerst jullie mening over dit parcour gehoord
kben in duinkerke gaan rijden maar dat viel me daar tegen zukn lastig parcour en zo druk met crossmotos khou van snelheid op tland
kben in duinkerke gaan rijden maar dat viel me daar tegen zukn lastig parcour en zo druk met crossmotos khou van snelheid op tland
-
- Quad GOD
- Contacteer:
In Duinkerke zijn twee parcours, jij zat waarschijnlijk op het niet officiële parcours. Op het officiële zand parcours rijden quads en moto's afzonderlijk. Afrit Car Ferry en dan altijd volgen tot je wegwijzers motocross ziet.
Komen zal binnenkort gesloten zijn wegens winterstop, zou zelfs kunnen dat het nu al zo is.
Komen zal binnenkort gesloten zijn wegens winterstop, zou zelfs kunnen dat het nu al zo is.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrider
Re: iemand ervaring in komen
Komen is een zeer leuk parcour met een paar mooie springbergen maar is wel veel kleiner in vgl met duinkerke
hallo
ik ga ook veel naar komen ale tis te zegn ben al 7 keer geweest .
nu is het gesloten tot in maart vanaf dan is het terug open ik vind het een goed parkoers je kan je er uitleven en het is 20 min rijden 4 keer ter info www.zwaanhof.be das hun site grtz dem
ik ga ook veel naar komen ale tis te zegn ben al 7 keer geweest .
nu is het gesloten tot in maart vanaf dan is het terug open ik vind het een goed parkoers je kan je er uitleven en het is 20 min rijden 4 keer ter info www.zwaanhof.be das hun site grtz dem
sponserd by : www.all-terrainsport.be
sponserd by : didoreklame roeselare
sponserd by : didoreklame roeselare
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
ik zelf vind het parcour in genk helenmaal niet verkeert , er is zelfs 2 dagen dat er aleen maar quad's rijden , zijn volgens mij 2 topics van ge opent echt mooi daar
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Waar heb je dat gelezen.barossa chetaa schreef:ik zelf vind het parcour in genk helenmaal niet verkeert , er is zelfs 2 dagen dat er aleen maar quad's rijden , zijn volgens mij 2 topics van ge opent echt mooi daar
Als het parcour open is dan is het voor motoren en quads samen.
Er is wel een regeling voor de jeugd "kinderen" die kunnen rijden tussen 10.00 en 13.00 uur zowel moto als quad,daar na is het open voor iedereen.
grt.
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=179902 asje op de 2 dagen (wel 1 keer op het jaar ) !mogen geen crossmotors het parcour op paar topic's over geweest (met foto's) en ge vind het bij google
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life