Hallo ,
Ik heb het dimlicht van mijn TGB zo ver mogelijk naar beneden gedraaid ,maar nog knipperen soms tegenliggers.
Hebben jullie misschien een tip of meer mogelijkheden.
Gr.
Verlichting afstellen TGB 500
- Quadrijder2
- Quadrunner
Verlichting afstellen TGB 500
Can Am Outlander L 500 DPS Max
Re: Verlichting afstellen TGB 500
Heb ik ook.jammer voor hun.
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Ja, volgens mij moet je dan met vulringetjes gaan werken. Het is een bekend probleem bij TGB dat de dimlichten eigenlijk niet laag genoeg gesteld kunnen worden. Bekijk de constructie maar eens goed, met een paar vulringetjes kom je een heel eind
Dat had ik ook knipperende automobilisten. Ik heb mijn lampen helemaal naar beneden afgesteld en nu heb ik er minder last van.
Sinds vorige week witte h4 lampjes geinstalleerd benieuwd hoe vaak ze nu gaan knipperen.
Idd vul ringetjes zou een oplossing kunnen zijn. Een 4x4 staat ook hoger op zn wielen waardoor een automobilist al gauw het idee krijgt dat lampen niet goed afgesteld staan.
Kijken ze toch even de andere kant op.
Sinds vorige week witte h4 lampjes geinstalleerd benieuwd hoe vaak ze nu gaan knipperen.
Idd vul ringetjes zou een oplossing kunnen zijn. Een 4x4 staat ook hoger op zn wielen waardoor een automobilist al gauw het idee krijgt dat lampen niet goed afgesteld staan.
Kijken ze toch even de andere kant op.
Ride hard!! You only live once.......