fox schokdempers

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
martyn62
Easy Quadrider
Easy Quadrider

fox schokdempers

Bericht door martyn62 »

http://s27.postimg.org/j8la0vef7/Screen ... _43_51.png" onclick="window.open(this.href);return false;

Heeft iemand ervaring met die dichte fox schokdempers ok vind ze namelijk supper mooi
zit daar veel verschil in ze moette namelijk wel beter zijn als orginele kfx 450 of yfz 450 schokbrekers

Ik hoor graag jullie mening erover alvast bedankt

Foto
minivtec
Quadrunner
Quadrunner

Re: fox schokdempers

Bericht door minivtec »

Die afbeelding die je daar hebt zijn van de 1e generatie fox veren, inmiddels zijn de 3e generatie al uit.

Maar dit soort veren zijn niet te vergelijken met originele veren, je hebt veel meer afstel mogelijkheden dus daarom kunt je ze perfect aanpassen aan het terrein. Ik heb nu de 2e generatie voor op me yfz en ze voelen nu al zo veel beter dan me originele en heb nog geen meter gereden.
Snelheid is niet gevaarlijk, het zijn je fouten die je dan maakt.

viewtopic.php?f=42&t=38445
martyn62
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door martyn62 »

Oke dankjewel

is het dan wel verstandig om die 1e gen te kopen ik wil ze anders donderdag gaan halen moetten die schokdempers gereviseerd worden en weet je toevallig wat dat gaat kosten alvast bedankt
minivtec
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door minivtec »

Ik zou voor als je cross minimaal voor de 2e generatie gaan op dit moment. Ga er maar van uit dat revisie noodzakelijk is bij dit model, gewoon vragen wanneer dit voor het laatst gedaan is. Wat een Volledige revisie kost weet ik niet. Die van mij zijn er nog niet aan toe maar reken vanaf €100+ per demper afhankelijk bij wie en wat er gedaan moet worden.
Snelheid is niet gevaarlijk, het zijn je fouten die je dan maakt.

viewtopic.php?f=42&t=38445
Plaats reactie