Hey allemaal,
Mijn naam is Koen, 38j en heb een paar weken geleden een Kymco MXU 300R gekocht en bevalt me prima.
Ben nog op zoek naar plaatsen om vrij te kunnen rijden off road. ben van regio Mechelen - Lier, maar mag over heel België zijn.
Verder zoek ik nog onderdelen voor een winch (premium winch hook van Warn 92089, niet te vinden in België, zeer moeilijk online, steeds niet in stock), alsook een manier om de winch te verplaatsen van het bagagerek naar onderaan de quad, eventueel via een opgezette bumper. Ik heb daar al eens een foto van gezien. Dat lijkt me interessanter dan uw bagagerek te verbuigen
grtjs
Koen
Havana29 even voorstellen
Re: Havana29 even voorstellen
Welkom op het forum!
Je moet je lier zeker niet op je bagagerek monteren.
Heb je bij Warn zelf al op de site gekeken of ze een montageplaat
hebben voor een Kymco?
Je moet je lier zeker niet op je bagagerek monteren.
Heb je bij Warn zelf al op de site gekeken of ze een montageplaat
hebben voor een Kymco?
De Dealer heeft hem daar geplaatst en ging eens horen bij de vertegenwoordiger, maar voor dit type doen ze dat zo in België. Er zijn weinig onderdelen te vinden, ik moet eens op zoek gaan naar de after market denk ik hé.
Warn verkoopt voornamelijk in USA en daar zijn de modellen anders, ook weinig info over te vinden.
Kymco accesoires ook niet zoveel te vinden, in andere landen dan weer wel, maar soms afwijkingen van de modellen waar je rekening mee moet houden. In Griekenland vond ik een rugsteun voor de passagier, maar zelfs via Kymco hoofdkwartier niet te verkrijgen in België.
Het is wat zoekwerk om alles bijeen te krijgen, maar dat hoort erbij denk ik, dat is het nadeel van zo'n budgetvriendelijk merk dat nog niet volledig doorgebroken is in België.
grtjs
Koen
De Dealer heeft hem daar geplaatst en ging eens horen bij de vertegenwoordiger, maar voor dit type doen ze dat zo in België. Er zijn weinig onderdelen te vinden, ik moet eens op zoek gaan naar de after market denk ik hé.
Warn verkoopt voornamelijk in USA en daar zijn de modellen anders, ook weinig info over te vinden.
Kymco accesoires ook niet zoveel te vinden, in andere landen dan weer wel, maar soms afwijkingen van de modellen waar je rekening mee moet houden. In Griekenland vond ik een rugsteun voor de passagier, maar zelfs via Kymco hoofdkwartier niet te verkrijgen in België.
Het is wat zoekwerk om alles bijeen te krijgen, maar dat hoort erbij denk ik, dat is het nadeel van zo'n budgetvriendelijk merk dat nog niet volledig doorgebroken is in België.
grtjs
Koen
Re: Havana29 even voorstellen
Ik kan ook niet echt wat vinden moet ik zeggen.
Misschien is een universeel systeem wat.
Ik zou in ieder geval wel gaan voor een synthetische kabel
in plaats van staal. Het is wel iets duurder maar ook veiliger.
Misschien is een universeel systeem wat.
Ik zou in ieder geval wel gaan voor een synthetische kabel
in plaats van staal. Het is wel iets duurder maar ook veiliger.
Kan zijn dat ik die eens zal vervangen, inderdaad. Ik zal bij het eerste onderhoud nog eens aan de dealer vragen. Er moet ook voldoende ruimte zijn en mogelijk zijn met de radiator (voldoende afkoeling)
gr
Koen
Kan zijn dat ik die eens zal vervangen, inderdaad. Ik zal bij het eerste onderhoud nog eens aan de dealer vragen. Er moet ook voldoende ruimte zijn en mogelijk zijn met de radiator (voldoende afkoeling)
gr
Koen