Vervanging aandrijfriem
-
- Toeschouwer
Vervanging aandrijfriem
Hallo allemaal ik heb een arctic cat 700 cruiser en nu heb ik al 3 keer de boel open moeten gooien. Blijkbaar zitten er telkens weer oude resten van de vorige riem die zich klem zetten . Ik heb naar ik meen alles goed gecontroleerd en verwijderend, maar vraag me af waar het vandaan komt. Loop zo het risico dat de resten er voor zorgen dat ook de nieuwe band zich vastzet en stuk gaat. Ga hem morgen maar weer eens opengooien. 

Re: Vervanging aandrijfriem
Neem contact op met Marco in zeewolde.had ik ook.dat heeft hij verholpen.nu geen last meer van mijn snaar.
Je moet de voorste schijf demonteren en goed schoonmaken.ook achter de voorste schijf die het dichst bij het blok zit zitten soms resten.bij defecte snaar alle schijven eraf.tenminste bij een cat.ik kan het weten.had het ook.ook achter de plaat met schoepen die de koeling doet kan troep zitten.
-
- Toeschouwer
Hoi dutchmoose ik heb de schijven eraf gehad ook het schoepenwiel was in de veronderstelling dat alles eruit was blijkbaar niet. Ps, woon jij in limburg?dutchmoose schreef:Je moet de voorste schijf demonteren en goed schoonmaken.ook achter de voorste schijf die het dichst bij het blok zit zitten soms resten.bij defecte snaar alle schijven eraf.tenminste bij een cat.ik kan het weten.had het ook.ook achter de plaat met schoepen die de koeling doet kan troep zitten.
Nee.gelderland.marco heeft nu ook dealers in het zuiden dus misschien kunnen die je helpen.bel hem eens.misschien zie je wat over het hoofd.bij mij zat in de buitenste schijf het stalen binnenbusje die over de as schuift los.was dat rotding wat op volle snelheid steeds mijn riem opvrat.nu heb ik onder garantie een nieuwe schijf gekregen.geen last meer.riem blijft als nieuw.
-
- Toeschouwer
Oke bedankt voor de tip zal eens navraag doendutchmoose schreef:Nee.gelderland.marco heeft nu ook dealers in het zuiden dus misschien kunnen die je helpen.bel hem eens.misschien zie je wat over het hoofd.bij mij zat in de buitenste schijf het stalen binnenbusje die over de as schuift los.was dat rotding wat op volle snelheid steeds mijn riem opvrat.nu heb ik onder garantie een nieuwe schijf gekregen.geen last meer.riem blijft als nieuw.