Na lange tijd het forum al gevolgd te hebben, waar ik een hoop handige tips vandaan heb gehaald, werd het nu wel eens tijd om mijzelf en mijn quad voor te stellen!
Ik ben Tom van Westerneng, 21 jaar en woon in Voorthuizen gelderland.
Ben vanaf ongeveer mijn 10e al gek van alles waar een motor onder hangt.
Sinds een jaar of 2 dus ook met de quads begonnen.
Het begon met een 50 cc miniquadje wat overging in een opknapper 100cc access streak met kenteken.
Omdat je op zon ding met 60 km/h al bijna van de weg af stuiter toch besloten een echte machine te kopen!
Na wat info te vergaren bij De Quadwinkel Barneveld, M'n neefje Erwin van Westerneng (ook hier van het forum) en natuurlijk van het forum zelf heb ik gekozen voor een Suzuki LTZ400. Die heb ik nu ongeveer een half jaar en nog geen moment spijt van gehad! Nooit verwacht zoveel schik ermee te hebben!
De quad word denk ik wel een keer of 5 per week gebruikt voor woon/werk verkeer, een mooi ritje in t weekend of omdat ik na een dag al vind dat ie te lang stilstaat
Heb er al het 1 en ander aan verandert zoals een nieuwe voorbumper/led knipperlichtjes etc.
Ik vind het zelf altijd erg leuk om er ook wat 'eigen' dingen toe te voegen.
Zo heb ik op m'n werk een achterbumpertje gelast, led koplampjes gemaakt en custom suzuki plaatjes laten laseren.
Hier onder wat foto's

Je mening delen mag natuurlijk
Als er mensen in de omgeving in zijn voor een ritje hoor ik het graag!
Ik hoop ook aanwezig te zijn bij de volgende meetings!
Groeten, Tom