Even voorstellen! ltz400
- Tomvw
- Toeschouwer
Even voorstellen! ltz400
Hallo,
Na lange tijd het forum al gevolgd te hebben, waar ik een hoop handige tips vandaan heb gehaald, werd het nu wel eens tijd om mijzelf en mijn quad voor te stellen!
Ik ben Tom van Westerneng, 21 jaar en woon in Voorthuizen gelderland.
Ben vanaf ongeveer mijn 10e al gek van alles waar een motor onder hangt.
Sinds een jaar of 2 dus ook met de quads begonnen.
Het begon met een 50 cc miniquadje wat overging in een opknapper 100cc access streak met kenteken.
Omdat je op zon ding met 60 km/h al bijna van de weg af stuiter toch besloten een echte machine te kopen!
Na wat info te vergaren bij De Quadwinkel Barneveld, M'n neefje Erwin van Westerneng (ook hier van het forum) en natuurlijk van het forum zelf heb ik gekozen voor een Suzuki LTZ400. Die heb ik nu ongeveer een half jaar en nog geen moment spijt van gehad! Nooit verwacht zoveel schik ermee te hebben!
De quad word denk ik wel een keer of 5 per week gebruikt voor woon/werk verkeer, een mooi ritje in t weekend of omdat ik na een dag al vind dat ie te lang stilstaat
Heb er al het 1 en ander aan verandert zoals een nieuwe voorbumper/led knipperlichtjes etc.
Ik vind het zelf altijd erg leuk om er ook wat 'eigen' dingen toe te voegen.
Zo heb ik op m'n werk een achterbumpertje gelast, led koplampjes gemaakt en custom suzuki plaatjes laten laseren.
Hier onder wat foto's :
Je mening delen mag natuurlijk / haha
Als er mensen in de omgeving in zijn voor een ritje hoor ik het graag!
Ik hoop ook aanwezig te zijn bij de volgende meetings!
Groeten, Tom
Na lange tijd het forum al gevolgd te hebben, waar ik een hoop handige tips vandaan heb gehaald, werd het nu wel eens tijd om mijzelf en mijn quad voor te stellen!
Ik ben Tom van Westerneng, 21 jaar en woon in Voorthuizen gelderland.
Ben vanaf ongeveer mijn 10e al gek van alles waar een motor onder hangt.
Sinds een jaar of 2 dus ook met de quads begonnen.
Het begon met een 50 cc miniquadje wat overging in een opknapper 100cc access streak met kenteken.
Omdat je op zon ding met 60 km/h al bijna van de weg af stuiter toch besloten een echte machine te kopen!
Na wat info te vergaren bij De Quadwinkel Barneveld, M'n neefje Erwin van Westerneng (ook hier van het forum) en natuurlijk van het forum zelf heb ik gekozen voor een Suzuki LTZ400. Die heb ik nu ongeveer een half jaar en nog geen moment spijt van gehad! Nooit verwacht zoveel schik ermee te hebben!
De quad word denk ik wel een keer of 5 per week gebruikt voor woon/werk verkeer, een mooi ritje in t weekend of omdat ik na een dag al vind dat ie te lang stilstaat
Heb er al het 1 en ander aan verandert zoals een nieuwe voorbumper/led knipperlichtjes etc.
Ik vind het zelf altijd erg leuk om er ook wat 'eigen' dingen toe te voegen.
Zo heb ik op m'n werk een achterbumpertje gelast, led koplampjes gemaakt en custom suzuki plaatjes laten laseren.
Hier onder wat foto's :
Je mening delen mag natuurlijk / haha
Als er mensen in de omgeving in zijn voor een ritje hoor ik het graag!
Ik hoop ook aanwezig te zijn bij de volgende meetings!
Groeten, Tom
acces streak 100cc -verkocht
Suzuki ltz 400 -verkocht
Yamaha raptor 700R!
Quad Team Gelderland!
Suzuki ltz 400 -verkocht
Yamaha raptor 700R!
Quad Team Gelderland!
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Even voorstellen! ltz400
Welkom Tom, Erwin kennen we idd. (___EVW___)
M'n mening???? Gordel
M'n mening???? Gordel
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- Peter skull
- Quadrunner
Lekker man, met deze temperaturen
Welkom
Welkom
- Tomvw
- Toeschouwer
Haha klopt! Gordel word ook niet gebruikt, idd levensgevaarlijk! Moet m er eerdaags nog even afhalen
Suzuki ltz 400 -verkocht
Yamaha raptor 700R!
Quad Team Gelderland!
Suzuki ltz 400 -verkocht
Yamaha raptor 700R!
Quad Team Gelderland!
Welkom!
Tja die gordel, ik zie er ook een helm op staan dus tja..
Tja die gordel, ik zie er ook een helm op staan dus tja..
Voak buj te bange
welkom! mooie quad.
nu nog verlagen he
nu nog verlagen he
- Tomvw
- Toeschouwer
@bartjuh. Idd heb altijd gewoon een helm op, vorige week heel toevallig nog een nieuwe crosshelm met vizier gekocht
@ltz400. Haha ja! Heb de verlagingsblokjes al liggen.
Doet dat nou nog veel met het rijgedrag/wegligging?
@ltz400. Haha ja! Heb de verlagingsblokjes al liggen.
Doet dat nou nog veel met het rijgedrag/wegligging?
Suzuki ltz 400 -verkocht
Yamaha raptor 700R!
Quad Team Gelderland!
Suzuki ltz 400 -verkocht
Yamaha raptor 700R!
Quad Team Gelderland!
Gaat niet zo rap kantelen en kun je beter driften.
Ook achter verlagen he! Anders gaat het zenuwachtig rijden
Voak buj te bange
welkom hier!
verlagen doet echt veel. je voelt je veel veiliger, gaat sneller bochten nemen, driften, ...
maar als je blokjes steekt best ook een verlagingslink achteraan steken. anders staat de achterkant omhoog en dit geeft zenuwachtig weggedrag. je hebt dan het gevoel dat je voorwielen alle kanten opwillen, zeker bij het vertrekken aan een kruispunt ofzo.
als je dan nog lager wilt, dan kan je nog andere veren steken van kw ofzo. dan staan je a-armen mooi horizontaal en dan wordt hij vooraan ook iets breder.
als je dan uiteindelijk nog zou gaan voor een bredere 10x8 en 10x12banden/velgenset dan wordt hij helemaal laag/breed/vet. dan kan je best een stuurdemper steken want anders rijdt hij weer zenuwachtig
verlagen doet echt veel. je voelt je veel veiliger, gaat sneller bochten nemen, driften, ...
maar als je blokjes steekt best ook een verlagingslink achteraan steken. anders staat de achterkant omhoog en dit geeft zenuwachtig weggedrag. je hebt dan het gevoel dat je voorwielen alle kanten opwillen, zeker bij het vertrekken aan een kruispunt ofzo.
als je dan nog lager wilt, dan kan je nog andere veren steken van kw ofzo. dan staan je a-armen mooi horizontaal en dan wordt hij vooraan ook iets breder.
als je dan uiteindelijk nog zou gaan voor een bredere 10x8 en 10x12banden/velgenset dan wordt hij helemaal laag/breed/vet. dan kan je best een stuurdemper steken want anders rijdt hij weer zenuwachtig
- Tomvw
- Toeschouwer
Darkzero, bedankt voor alle info!
Suzuki ltz 400 -verkocht
Yamaha raptor 700R!
Quad Team Gelderland!
Suzuki ltz 400 -verkocht
Yamaha raptor 700R!
Quad Team Gelderland!