Quad rijder uit Noord-Brabant
Quad rijder uit Noord-Brabant
Hallo allemaal,
Ik bekijk het forum al een tijdje maar ik dacht dat het nu maar eens tijd wordt om mezelf voor te stellen.
Ik ben Bart, 20 jaar(bijna 21) en kom uit Andel. Een klein dorpje in de buurt van Waalwijk/Gorinchem/Den Bosch. In mei heb ik mijn eerste quad gekocht, een LTZ 400 uit 2008. Inmiddels al wat mooie km's erop zitten en de quad is ook mee op vakantie geweest naar Zuid-Frankrijk(Hieronder wat foto's ervan).
Als er hier quadrijders zijn die een keer zin hebben om te touren stuur mij gerust een PM!
Ik bekijk het forum al een tijdje maar ik dacht dat het nu maar eens tijd wordt om mezelf voor te stellen.
Ik ben Bart, 20 jaar(bijna 21) en kom uit Andel. Een klein dorpje in de buurt van Waalwijk/Gorinchem/Den Bosch. In mei heb ik mijn eerste quad gekocht, een LTZ 400 uit 2008. Inmiddels al wat mooie km's erop zitten en de quad is ook mee op vakantie geweest naar Zuid-Frankrijk(Hieronder wat foto's ervan).
Als er hier quadrijders zijn die een keer zin hebben om te touren stuur mij gerust een PM!
Suzuki Ltz 400 - 2008
Re: Quad rijder uit Noord-Brabant
Mooi man.welkom hier.
Perfecte plek om te rijden.
Hoop dat je hier vind wat je zoekt en meer.
Perfecte plek om te rijden.
Hoop dat je hier vind wat je zoekt en meer.
-
- Quadverslaafde
Welkom
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Toeschouwer
welkom,
wel prachtig om daar te rijden zo te zien. alvast veel plezier ermee
wel prachtig om daar te rijden zo te zien. alvast veel plezier ermee
- Jason McCoy
- Quad GOD
Welkom op ons forum
Ziet eruit als een prima vakantie
Ziet eruit als een prima vakantie