eindelijk maar es voorstellen

Nieuw op het forum? Stel jezelf (en je quad) hier even voor.
Plaats reactie
Darkzero
Quadrider
Quadrider

eindelijk maar es voorstellen

Bericht door Darkzero »

Hallo ik ben al een tijdje actief op het forum maar heb me nog niet voorgesteld.
Ik ben Stijn, woon in Diepenbeek en heb vorig jaar in de zomer een suzuki ltz400 van 2009 gekocht.
In het begin vond ik dit eigenlijk maar een lelijk eendje en ik heb er ook veel mee afgezien, vooral door technische gebreken.
Ik heb 'm gekocht bij quadshop in alken dus dat verklaart de vorige zin wel denk ik.
Hier een paar foto's hoe hij erbij stond toen ik 'm kocht:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ondertussen is hij wel wat getuned, mede dankzij de hulp van Kris Claesen en vooral Bram Gielen. Dus bedankt mannen!

Ik gebruik 'm vooral voor woon-werkverkeer, 45km per dag en dit vooral op grote wegen (ring van hasselt, expresweg hasselt-sint-truiden). hij kan goed met 't verkeer mee en heeft een top van 123km/u, wat ik eigenlijk zelden rij (eerder 90km/u op die wegen). Mijn verbruik is dan zowat 6,5 liter op 100 km dus perfect. Bij mijn auto is dit eerder 9-10 liter dus daarom neem ik vooral de quad. Het is wel jammer dat ik te weinig kilometers per dag rij om er belastingsvoordeel uit te halen maarja...

Ik ben vooral een traag-rijder, vooral als m'n vrouw mee achterop gaat. zij voelt zich comfortabel bij 50km/u maar 70km/u is toch al een uitdaging voor haar. Meestal rij ik alleen (soms met de vrouw achterop dus). Ik ben niet echt een groepsrijder dus je zal me niet snel vinden bij ritten.

Ik zal nog een nieuw topic bij de tuning projecten plaatsen.
Peter skull
Quadrunner
Quadrunner

Re: eindelijk maar es voorstellen

Bericht door Peter skull »

Welkom :bier:
Danny84
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door Danny84 »

Welkom.

Die ziet er zeer goed uit. 8)
www.07events.nl
Darkzero
Quadrider
Quadrider

Bericht door Darkzero »

hier ziet hij er proper uit maar alles behalve goed vind ik.

hier begint hij er beter uit te zien: viewtopic.php?f=42&t=45402" onclick="window.open(this.href);return false; 8)
Plaats reactie