een nieuwe quad rijder
een nieuwe quad rijder
Hallo beste quad rijders ik ben remco (35jaar)uit capelle aan den ijssel,na veel onderzoek heb ik gekozen voor een barossa cheetah 250 uit 2007,ik moet zeggen heb nog nooit quad gereden maar wat gaat dat af zeg.
Ik deel deze hobby samen met mijn vriendin die rijd er zelf ook op.
Er moeten best nog paar dingen aan gedaan worden maar dat gaat best goed komen,de quad zal voornamelijk op harde crossbanen gaan rijden,met zo af en toe op de weg.Moet snel andere banden deze moeten er echt onder vandaan.
Ik weet niet of ik gelijk een vraag mag stellen,kom ik vanzelf achter.
Wat ik zo vreemd vind is dat de quad met de voorrem ook achter remt is dat normaal?
En de schakelpook(voet) heeft best veel speling,schakeld wel soepel.
IK ga nu veel lezen op het forum en alvast bedankt voor evt reacties.
Ik deel deze hobby samen met mijn vriendin die rijd er zelf ook op.
Er moeten best nog paar dingen aan gedaan worden maar dat gaat best goed komen,de quad zal voornamelijk op harde crossbanen gaan rijden,met zo af en toe op de weg.Moet snel andere banden deze moeten er echt onder vandaan.
Ik weet niet of ik gelijk een vraag mag stellen,kom ik vanzelf achter.
Wat ik zo vreemd vind is dat de quad met de voorrem ook achter remt is dat normaal?
En de schakelpook(voet) heeft best veel speling,schakeld wel soepel.
IK ga nu veel lezen op het forum en alvast bedankt voor evt reacties.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: een nieuwe quad rijder
Welkom!
Schakelpook zou geen speling moeten hebben. Je moet dus even kijken of hij wel goed vast zit. Als dat niet zo is dan kan de bevestiging slijten met als gevolg dat i nooit meer goed vast wil.
Remmen werken bij een Barossa idd op deze manier. Handig op de weg, waardeloos in het zand. Voor deel is dat dit systeem eenvoudig te scheiden is, kiwestie van even 2 nieuwe leidingen leggen
Schakelpook zou geen speling moeten hebben. Je moet dus even kijken of hij wel goed vast zit. Als dat niet zo is dan kan de bevestiging slijten met als gevolg dat i nooit meer goed vast wil.
Remmen werken bij een Barossa idd op deze manier. Handig op de weg, waardeloos in het zand. Voor deel is dat dit systeem eenvoudig te scheiden is, kiwestie van even 2 nieuwe leidingen leggen
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Welkom
Een barossa is een prima quad om mee te starten, ga je veel plezier van krijgen
Een barossa is een prima quad om mee te starten, ga je veel plezier van krijgen
Wat moet ik precies doen om het rem systeem te scheiden kan er niks over vinden.
mvgr remco
mvgr remco
- Jason McCoy
- Quad GOD
Leiding trekken van je achterrempotje naar je achterrem. En een leiding trekken van je voorrempotje naar de T-splitsing tussen je linker en rechter voorrem.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Quadverslaafde
welkom
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves