welke quad kopen?
welke quad kopen?
Hallo.
Ben van plan me volgend jaar een nieuwe quad te kopen. Het moet zeker een 4x4 zijn, en een zware motor inzitten(heb nu een kawasaki v-force 700). Heb al de nieuwe kawa 750 brute force gaan bekijken, en dat is echt een vette quad. Een polaris sportman 800 zegt me ook wel wat, maar het gaat de ronde dat het zeer lang duurt als er breuk is, en je iets moet bestellen.
Ten slotte heb ik vernomen dat de grizzly volgend jaar helemaal zal veranderen en misschien loont het wel de moeite om te wachten tot dit beestje beschikbaar is. Weet iemand of hij inderdaad zal veranderen?
Of heeft iemand andere tips?
Bedankt.
Ben van plan me volgend jaar een nieuwe quad te kopen. Het moet zeker een 4x4 zijn, en een zware motor inzitten(heb nu een kawasaki v-force 700). Heb al de nieuwe kawa 750 brute force gaan bekijken, en dat is echt een vette quad. Een polaris sportman 800 zegt me ook wel wat, maar het gaat de ronde dat het zeer lang duurt als er breuk is, en je iets moet bestellen.
Ten slotte heb ik vernomen dat de grizzly volgend jaar helemaal zal veranderen en misschien loont het wel de moeite om te wachten tot dit beestje beschikbaar is. Weet iemand of hij inderdaad zal veranderen?
Of heeft iemand andere tips?
Bedankt.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
van de stukken van polaris is niet waar,als wij nu iets nodig hebben gaan we het in frankrijk halen en als het daar op stock is hebben we het in een paar dage,daarvoor kun je dus altijd bij mij terecht,het enige zou zjn dat het nog niet zeker is dat ze in belgie worden ingevoerd
Yamaha Blaster 2003 geprepareerd=>ROCKET
-
- Quadrunner
Tjah het is mogelijk maar ik hoorde van malangier (merelbeke) dat het een 1000cc zou worden dusja het is mogelijk maar een 800 V-twin zier er ook al mooi uit hè ! maar ik denk dat yamaha weer iets enorm gaat maken zoals bij de grizzly alle polaris zat dan al met een 500 cc motor en dan is iedereen beginnen na maken nu denk ik dat yamaha weer eens een meilpaal zal neerzetten met een 1000 cc mss zelf in twin