Jouw quad is niet de enige quad die maffe geluiden maakt.
Als ik met mijn badger van 50% gas naar 80% gas ga maakt hij ook vreemd rammellend geluid.
Maar als ik weer van 80% naar 100% ga is het geluid weer weg.
The diffrence between men and boys, is the price of their toys.
Daar vraag ik toch niet om, in al mijn volgende posts zet ik: geen posts van ICE gewenst. Het begint nu wel voortaan te vervelen.
Ik wens GEEN reactie van je.
Iemand een idee?
heb je dit geluid pas sinds je je quad terug hebt ricky? ik heb dat ook even gehad, heb je dit als je met de koppeling speelt en vban 50% naar 90% gas gaat?
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
rickyblaster schreef:Daar vraag ik toch niet om, in al mijn volgende posts zet ik: geen posts van ICE gewenst. Het begint nu wel voortaan te vervelen.
Ik wens GEEN reactie van je.
Jij verdient een pak slaag.
The diffrence between men and boys, is the price of their toys.
hm is wel raar dat je dit pas hebt sonds je hem terug hebt, misschien morgen onmiddelijk bellen naar waar je hem binnen hebt gedaan, mss zit er iets los ofzo, kun je het gerammel situeren? als je morgen direct belt, kunnen ze hem terugnemen, anders kunnen ze zeggen dat je hem zogezegt kapot hebt gereden ofzo, kan je het geluid situeren? misschien een schroef die rammelt of de sleutel, bij mij is het geluid gewoon verdwenen
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Mja, ik moet toch alle kappen morgen deraf halen (spuiten ) en dan zal ik eens meteen alles na lopen
Mocht ik het niet kunnen vinden dan bel ik, ik denk en hoop dat het gewoon een schroefje is of een kabeltje die ergens tegen aan tikt.
Ice schreef:Jouw quad is niet de enige quad die maffe geluiden maakt.
Als ik met mijn badger van 50% gas naar 80% gas ga maakt hij ook vreemd rammellend geluid.
Maar als ik weer van 80% naar 100% ga is het geluid weer weg.
dan heb je wel een maffe badger!
die van mij doet het niet
uit welk jaar komt ie?