Verlagen LTZ 400
Verlagen LTZ 400
Hallo, eerst en vooral wil ik mij even voorstellen.
Ik ben Dimitri 28jaar en woon ik Belgie ( Sint-Truiden )
Ik heb sinds vorige week zondag een LTZ 400 Special Edition gekocht.
Een topic ga ik nog openen maar door een drukke agenda ben ik hier nog niet toe gekomen.
Ik ben een totale leek in de quad wereld en zit dus met heel wat vragen.
Bij de quad heb ik een set KW spiralen gekocht om deze lager te leggen, vandaag tijd gevonden om deze te plaatsen.
Het plaatsen ervan ging vrij vlot, maar ik kwam tot het besluit dat ik eigenlijk geen verschil zie met de originele veren en de KW veren. Heb ik iets mis gedaan ( vermoed van niet vermits je weinig fout kan installeren )
Iemand een idee? of moet ik meer info geven?
Mvg Dimitri
Ik ben Dimitri 28jaar en woon ik Belgie ( Sint-Truiden )
Ik heb sinds vorige week zondag een LTZ 400 Special Edition gekocht.
Een topic ga ik nog openen maar door een drukke agenda ben ik hier nog niet toe gekomen.
Ik ben een totale leek in de quad wereld en zit dus met heel wat vragen.
Bij de quad heb ik een set KW spiralen gekocht om deze lager te leggen, vandaag tijd gevonden om deze te plaatsen.
Het plaatsen ervan ging vrij vlot, maar ik kwam tot het besluit dat ik eigenlijk geen verschil zie met de originele veren en de KW veren. Heb ik iets mis gedaan ( vermoed van niet vermits je weinig fout kan installeren )
Iemand een idee? of moet ik meer info geven?
Mvg Dimitri
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Verlagen LTZ 400
Heb je wel kw verlagingsveren gekocht? Dus een set van een dikke veer en een veel dunnere hulpveer?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
De veren zijn idd verlagingsveren met hulpveren, hij ligt wel wat lager maar niet om te zeggen dat het verschil enorm is. de hulpveren steken er nog tussen maar worden helemaal in elkaar gedrukt. dus ik gok dat hij toch een 2 a 3 cm verlaagd is... maar volgens de verkoper kan je hem bijna om de grond leggen... wat er van waar is weet ik niet maar hij ligt verre van op de grond!
- Jason McCoy
- Quad GOD
Je frame zou een cm of 10 vanaf de grond moeten liggen nu. Veel lager gaat i niet komen. Iets lager als dit komt i dan. cm of 2 denk ik. Dit is overigens niet met kw spiralen maar met aangepaste armen.
Niet vergeten je spoor juist te zetten he
Niet vergeten je spoor juist te zetten he
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
ik zal er morgen eens een foto van trekken en nameten. dan weet ik het meteen. ik ga denk ik toch nog verlagingsblokjes plaatsen want hij mag toch wel iets lager.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Moet je wel opletten dat je fusee kogels zover kunnen hebben.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- jumper2110
- Quadracer
Ik woon dichtbij, ik wil altijd wel is langskomen in het weekend ofzo om is te kijken Het verschil tussen kw's en de originele veren is in alle geval duidelijk normaal gezien.
Dat zou mij al heel wat verder helpen! dus als je dat zou willen doen, graag!
dan kan je mij ook wat tips en dergelijke geven
dan kan je mij ook wat tips en dergelijke geven
- jumper2110
- Quadracer
Top, ik heb je een pb gestuurd