Verlagen LTZ 400
Verlagen LTZ 400
Hallo, eerst en vooral wil ik mij even voorstellen.
Ik ben Dimitri 28jaar en woon ik Belgie ( Sint-Truiden )
Ik heb sinds vorige week zondag een LTZ 400 Special Edition gekocht.
Een topic ga ik nog openen maar door een drukke agenda ben ik hier nog niet toe gekomen.
Ik ben een totale leek in de quad wereld en zit dus met heel wat vragen.
Bij de quad heb ik een set KW spiralen gekocht om deze lager te leggen, vandaag tijd gevonden om deze te plaatsen.
Het plaatsen ervan ging vrij vlot, maar ik kwam tot het besluit dat ik eigenlijk geen verschil zie met de originele veren en de KW veren. Heb ik iets mis gedaan ( vermoed van niet vermits je weinig fout kan installeren )
Iemand een idee? of moet ik meer info geven?
Mvg Dimitri
Ik ben Dimitri 28jaar en woon ik Belgie ( Sint-Truiden )
Ik heb sinds vorige week zondag een LTZ 400 Special Edition gekocht.
Een topic ga ik nog openen maar door een drukke agenda ben ik hier nog niet toe gekomen.
Ik ben een totale leek in de quad wereld en zit dus met heel wat vragen.
Bij de quad heb ik een set KW spiralen gekocht om deze lager te leggen, vandaag tijd gevonden om deze te plaatsen.
Het plaatsen ervan ging vrij vlot, maar ik kwam tot het besluit dat ik eigenlijk geen verschil zie met de originele veren en de KW veren. Heb ik iets mis gedaan ( vermoed van niet vermits je weinig fout kan installeren )
Iemand een idee? of moet ik meer info geven?
Mvg Dimitri
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Verlagen LTZ 400
Heb je wel kw verlagingsveren gekocht? Dus een set van een dikke veer en een veel dunnere hulpveer?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland