Hallo allemaal
naam Hemmo draaijer
leeftijd 52
woonplaats groningen (provincie)
hobbys: natuurlijk quad rijden waterskien autocros koivijvers
Goedenavond allemaal
Na 2 jaar rond gereden te hebben op een tgb blade (leuke machine) toch maar besloten deze te verkopen wat ook eigenlijk sneller was gelukt als de bedoeling was nu druk op zoek naar een andere quad.
Nu ben ik dus op zoek naar of een yamaha grizzly 700 of een can am outlander 800 weet nog niet wat het word misschien iemand hier die er 1tje te koop heeft staan maar dan hoor ik dat wel
Trouwens dus gelijk de vraag wat jullie zouden doen de grizzly 700 of de outlander 800 en ook waarom?
Zo hopende jullie geinformeerd te hebben zal ik hier dus niet meer als gast verschijnen maar als member
vr gr Hemmo draaijer
goedenavond even voorstellen
Re: goedenavond even voorstellen
Welkom
Vergeet de King Quad niet XD
Het zijn beide goede machines. Misschien is het handig om op beide een proefritje te maken.
Vergeet de King Quad niet XD
Het zijn beide goede machines. Misschien is het handig om op beide een proefritje te maken.
Welkom hier ,en zeker goede proefritten maken.
Can Am Outlander L 500 DPS Max
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
He Hemmo,
Als je een TGB had, ga dan ook eens proefrijden op een Can-Am 500. Ik weet zeker dat je het vermogen ruim voldoende gaat vinden. Deze machines worden momenteel nieuw erg scherp aangeboden!
Ik rij nu een Renegade 500 en ben er dik tevreden mee. 115 echte kilometers per uur als top. Trekt op als de brandweer. Daarbij een gunstig verbruik van 1 op 12 a 1 op 14.
Moet het gebruikt zijn dan kun je ook nog de Arctic Cat 700 en uiteraard de Grizzly 700 in overweging nemen.
Als je een TGB had, ga dan ook eens proefrijden op een Can-Am 500. Ik weet zeker dat je het vermogen ruim voldoende gaat vinden. Deze machines worden momenteel nieuw erg scherp aangeboden!
Ik rij nu een Renegade 500 en ben er dik tevreden mee. 115 echte kilometers per uur als top. Trekt op als de brandweer. Daarbij een gunstig verbruik van 1 op 12 a 1 op 14.
Moet het gebruikt zijn dan kun je ook nog de Arctic Cat 700 en uiteraard de Grizzly 700 in overweging nemen.