Ik wil nieuwe verlagings schokbrekers gaan plaatsen op mijn raptor 778 project .
nu zou ik graag wat ervaringen willen horen over beide schokbrekers .
tevens moet ik erbij vermelden dat ik een verlengde achterbrug van +4 erop krijg en op +/- 1 mtr 43 breed komt te staan .
de a armen worden die van pgs 55 mm breder aan elke kant , standaard travel .
ik weet dat een setje rpm 1159 euro kost in duitsland .
de prijs voor een setje yss op maat is mij onbekend .
mijn quad moet gewoon een goed weg gedrag hebben en bestand zijn om nog eens lekker over een drempel te kunnen springen !
welke schokbrekers raden jullie mij aan en waarom ?
graag zou ik ook wel eens de prijs van een setje yss op maat willen weten .
groet dave
yss vs rpm suspension
-
- Pro Quadrider
- Berichten: 3495
- Lid geworden op: za 19 dec, 2009 22:48
- Locatie: ridderkerk
Re: yss vs rpm suspension
Dat antwoord kan ik je wel geven die rpm is chineese rommel met een duur rpm stikkertje er op
een hoop vrienden van mij hadden het ook maar elke keer problemen
Wij rkjden nu allemaal met yss en willen nooit meer iets anders
een hoop vrienden van mij hadden het ook maar elke keer problemen
Wij rkjden nu allemaal met yss en willen nooit meer iets anders
Re: yss vs rpm suspension
thanks ,
das een duidelijk antwoord dan word het bij deze dus een setje yss !
weet je toevallig ook wat setje yss moet kosten ?
das een duidelijk antwoord dan word het bij deze dus een setje yss !
weet je toevallig ook wat setje yss moet kosten ?
-
- Pro Quadrider
- Berichten: 3495
- Lid geworden op: za 19 dec, 2009 22:48
- Locatie: ridderkerk
Re: yss vs rpm suspension
ja dat verschilt nog al wat je wilt. De sets worden daar naar wens samengesteld ik heb achter een schokbreker met de dikste stang een extra zware veer en zonder pot die was iets van 425e volgens mij
ik denk ong 1400 voor alles rondom het belangrijkste is dat je goed bedenkt wat je wensen zijn
heb je bijvoorbeeld een langere achterbrug is een zwaardere veer een must.
ik denk ong 1400 voor alles rondom het belangrijkste is dat je goed bedenkt wat je wensen zijn
heb je bijvoorbeeld een langere achterbrug is een zwaardere veer een must.