=| Project :: KTM Dale |= 2
=| Project :: KTM Dale |= 2
Zojuist heeft mijn pa op ebay.de de veiling van een 2002 KTM LC4 640 blok gewonnen. Voor een prijsje van 1.010,99 euri
Ik zal hier laten weten hoe dit project verloopt. Het zal niet al te moeilijk worden omdat we nu gewoon ff wat dingen op kunnen meten van mijn quad en dan gewoon ook zo maken.
Uit eindelijk zullen we dus 2 dezelfde quads hebben, alleen mijn pa neemt op zijn quad een andere kleur plastic. We hebben namelijk 2 sets grijs plastic en 1 set rood plastic.
Ik zal hier laten weten hoe dit project verloopt. Het zal niet al te moeilijk worden omdat we nu gewoon ff wat dingen op kunnen meten van mijn quad en dan gewoon ook zo maken.
Uit eindelijk zullen we dus 2 dezelfde quads hebben, alleen mijn pa neemt op zijn quad een andere kleur plastic. We hebben namelijk 2 sets grijs plastic en 1 set rood plastic.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
Vandaag belt iemand op, ook iemand die helemaal weg is van Cannondales, maar hij was in staat om de standaart krukassen zo om te bouwen dat je er geen problemen meer mee zal krijgen. Hij deed mijn pa een aanbod, onze krukas inruilen voor 1 van zijn goede krukassen.
Dit lijkt mijn pa wel een goed idee.
Maar de KTM "parts" blijven wel op de plank liggen, omdat mijn pa toch nog wel graag een LC4 in zijn frame wil hebben, maar eerst ff rond rijden met een origineel blok kan geen kwaad. Liefst zou hij nog een Cannondale kopen en die helemaal origineel laten. Dat is 1 van de vreemde eigenschappen van de Cannondales, ze planten zich voort in je garage Veel van die gasten in Amerika ook, het begon allemaal met 1 quad en voordat ze het wisten hebben ze er al meerdere
Ook maakt die man zijn eigen cilinders en zuigers, hij neemt een 92mm zuiger van een Honda en past deze ligtjes aan zodat deze werkt in een speciale cilinder die hij laat gieten. Maar we hebben nog een redelijk goede 95mm zuiger + cilinder.
Ik laat jullie wel weten hoe dit uitpakt. Misschien dat jullie dan toch nog eens een ECHTE Cannondale in levende lijve zullen zien
Dit lijkt mijn pa wel een goed idee.
Maar de KTM "parts" blijven wel op de plank liggen, omdat mijn pa toch nog wel graag een LC4 in zijn frame wil hebben, maar eerst ff rond rijden met een origineel blok kan geen kwaad. Liefst zou hij nog een Cannondale kopen en die helemaal origineel laten. Dat is 1 van de vreemde eigenschappen van de Cannondales, ze planten zich voort in je garage Veel van die gasten in Amerika ook, het begon allemaal met 1 quad en voordat ze het wisten hebben ze er al meerdere
Ook maakt die man zijn eigen cilinders en zuigers, hij neemt een 92mm zuiger van een Honda en past deze ligtjes aan zodat deze werkt in een speciale cilinder die hij laat gieten. Maar we hebben nog een redelijk goede 95mm zuiger + cilinder.
Ik laat jullie wel weten hoe dit uitpakt. Misschien dat jullie dan toch nog eens een ECHTE Cannondale in levende lijve zullen zien
Vandaag een beetje begonnen met de 2e quad. Frame is inmiddels al helemaal klaar voor de operatie. Het frame is trouwens ook heel licht, ik kan hem met 1 hand optillen, ding weegt maar paar kilo, en de voetsteunen zijn ook heel zwaar en die zitten er ook nog aan, denk dat die dingen zowat 2-3 kg de stuk zijn.
Laatst gewijzigd door SlOoT op wo 22 jun, 2005 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadracer
prachtig veel suc6!
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden