Hallo allemaal
Ik heb een tijdje geleden een quad geërfd van mijn nonkel. De quad is een Kymco MXU150 en ik heb er nu al even mee gereden. Sinds kort heb ik een probleem met de quad. Als ik de quad start gaat alles perfect, hij start onmiddellijk en draait mooi stationair maar als ik vervolgens 200 meter gereden heb en ik vertraag en stop met gas geven valt hij uit.
Weet er iemand misschien wat het probleem kan zijn? Ik zou het graag willen oplossen zodat ik nog met mijn neefjes kan rijden. Alvast Bedankt.
Quad Kymco MXU150 werkt niet.
Re: Quad Kymco MXU150 werkt niet.
Ik heb gekeken en de choke blijft niet hangen. Ik kan de quad ook uit zetten door de choke uit te trekken dus hier ligt het niet aan volgens mij .
Iemand nog een idee ?
Het probleem is ook dat ik nog maar 17 ben en geen geld heb om de quad door een garagist te laten maken.
Het probleem is ook dat ik nog maar 17 ben en geen geld heb om de quad door een garagist te laten maken.
Krijgt hij wel genoeg benzine? Check even het filtertje in je benzinekraantje. Anders misschien valse lucht via de pakking van de carburateur? Is die eraf geweest? Check of vervang ook ff het bougietje.
Barossa Cheetah 250cc
De bougie had ik al vervangen en het filtertje lijkt in orde. De pakking van de carburator is er naar mijn weten niet af geweest. Wat mij daarjuist wel nog is opgevallen is dat er in de behuizing van de luchtfilter een zwarte vloeistof is met brokjes in. Deze komt uit het buisje dat van de zijkant van de motor rechtstreeks naar de luchtfilter loopt. Is dit normaal ?