Hallo mijn naam is Jeffrey en ben 17 jaar ik heb een yamaha timberwolf 250 van 1997 hij liep goed maar eerst gaf hij soms tuffen uit de carb en liep hij stationair niet meer nu gaf hij een echte explosie er kwam veel rook uit de cilinder en hij gooide brandstof via de luchtinlaat naar buiten van de carb wat is het probleem?
Heb ook nog een yamaha aerox maar ben een leek in de 4t.
ook voorstellen
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: ook voorstellen
Welkom.
Je hebt backfire gehad. Je had je kleppen moeten stellen toen hij begon te tuffen. Nu is er een inlaat klep iets open blijven staan en is je ontbranding terug je inlaat in geslagen. Dus kleppen stellen is echt hoog nodig. Compressie keertje meten kan denk ik ook geen kwaad
Je hebt backfire gehad. Je had je kleppen moeten stellen toen hij begon te tuffen. Nu is er een inlaat klep iets open blijven staan en is je ontbranding terug je inlaat in geslagen. Dus kleppen stellen is echt hoog nodig. Compressie keertje meten kan denk ik ook geen kwaad
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Toeschouwer
Oké dankje dan gaan we dat maar doen kan je misschien ook verklaren waarom hij stationair uitvalt? En hoger in zijn toeren niet heb stationair sproeier schoongemaakt.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Als er een klep openstaat dan heb je waardeloze compressie maar op toeren misschien net genoeg.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- Quadrijder2
- Quadrunner