Nieuw hier
-
- Toeschouwer
Nieuw hier
Hoi ik ben nieuw to the quad scene
Ik heb laatst een bashan 200cc gekocht voor weinig
Kon het niet laten staan voor dat geld
Snel mee naar huis genomen alles schoon gemaakt en aan de praat gekregen en het loopt opzich best leuk voor een chineesje
Nu zijn er wel wat mankementen.. De draag armenbussen zijn aan gort net zo als de stuur kogels en de achterbrug lagers nu heb ik gelezen hier op het forum dat dat heel normaal is bij dit merk maar dat er genoeg oplossingen zijn
Verder heb ik grote plannen voor de bashie aangezien ik van knuttselen houd en graag iets unieks heb.
Duss The plan tot nu toe..
Eerst de lagers en kogels aanpakken uiteraard.
Daarna worden de draag armen voor aangepakt
Ik wil ze verlengen de achterbrug word ook verlengd
Het frame verstevigd
En er komt een ander blok op.
Op dit moment denk ik aan een yamaha 550cc tweecillinder. Ik heb gezien dat er cbr600 motoren gebruikt worden maar die zijn mij iets te groot aangezien ik er op straat mee ga rijden en het een beetje on opvallend moet blijven (popo's) denk ook aan geluid : p
Natuurlijk komen er mooie straat bandjes op!
Heeft iemand nog een idee van een mooie banden maat
Liefst zo plat mogelijk
Dat was het dan wel ik hoop dat ik jullie niet al te erg verveel met dit verhaal
Ik heb laatst een bashan 200cc gekocht voor weinig
Kon het niet laten staan voor dat geld
Snel mee naar huis genomen alles schoon gemaakt en aan de praat gekregen en het loopt opzich best leuk voor een chineesje
Nu zijn er wel wat mankementen.. De draag armenbussen zijn aan gort net zo als de stuur kogels en de achterbrug lagers nu heb ik gelezen hier op het forum dat dat heel normaal is bij dit merk maar dat er genoeg oplossingen zijn
Verder heb ik grote plannen voor de bashie aangezien ik van knuttselen houd en graag iets unieks heb.
Duss The plan tot nu toe..
Eerst de lagers en kogels aanpakken uiteraard.
Daarna worden de draag armen voor aangepakt
Ik wil ze verlengen de achterbrug word ook verlengd
Het frame verstevigd
En er komt een ander blok op.
Op dit moment denk ik aan een yamaha 550cc tweecillinder. Ik heb gezien dat er cbr600 motoren gebruikt worden maar die zijn mij iets te groot aangezien ik er op straat mee ga rijden en het een beetje on opvallend moet blijven (popo's) denk ook aan geluid : p
Natuurlijk komen er mooie straat bandjes op!
Heeft iemand nog een idee van een mooie banden maat
Liefst zo plat mogelijk
Dat was het dan wel ik hoop dat ik jullie niet al te erg verveel met dit verhaal
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Nieuw hier
Wil je advies? Verkoop dat ding en koop een fatsoenlijke. Deze quads zijn zeer gevaarlijke machines. Om ze veilig rijdend te krijgen ben je al uren aan het knutselen. Daarnaast wil je meer vermogen. Dus moet je ook remmen etc aanpassen. Bij deze quads is het ook de gewoonste zaak van de wereld dat je ineens ingehaald word door je eigen wiel. Ofwel de hele bende breekt af. Je gaat er dus veel tijd en geld in steken.
Mijn advies is dan ook verkopen. De uren die je van plan bent in die quad te steken ga je lekker werken en van het verdiende geld koop je een veilige quad met een orrigineel bijbehorende motor. Als je namelijk een motorswap doet ben je meteen ook niet meer verzekerd.
Voor de bussen in de a armen kun je het beste pomstaf gebruiken. Dit is veel sterker dan de orri bussen. Maar je zult toch ook je gehele armen moeten omlassen om de quad fatsoenlijke rijeigenschappen te geve
Mijn advies is dan ook verkopen. De uren die je van plan bent in die quad te steken ga je lekker werken en van het verdiende geld koop je een veilige quad met een orrigineel bijbehorende motor. Als je namelijk een motorswap doet ben je meteen ook niet meer verzekerd.
Voor de bussen in de a armen kun je het beste pomstaf gebruiken. Dit is veel sterker dan de orri bussen. Maar je zult toch ook je gehele armen moeten omlassen om de quad fatsoenlijke rijeigenschappen te geve
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Toeschouwer
Hahah ja dat wie had ik gezien
Dat het niet zulke top quads zijn was ik al achter maar volgens mij is er best wat van te maken
Ik wil wel een goeie machine kopen maar 2/3/4000 euro heb ik er niet voor
En verder als ik op marktplaats kijk kom ik alleen maar chinezen tegen..
Zoek ik verkeerd ?
Als ik hem opknap en verkoop wat raad je dan aan
En welke prijs hangt daar aan
Dat het niet zulke top quads zijn was ik al achter maar volgens mij is er best wat van te maken
Ik wil wel een goeie machine kopen maar 2/3/4000 euro heb ik er niet voor
En verder als ik op marktplaats kijk kom ik alleen maar chinezen tegen..
Zoek ik verkeerd ?
Als ik hem opknap en verkoop wat raad je dan aan
En welke prijs hangt daar aan
-
- Toeschouwer
Lekker duidelijk
Wat ik bedoel is een goede quad koop je nieuwe boven de 10000 (als je de btw bpm rekent)
Aangezien een quad aardig waarde "vast" is. Kost die gebruikt nog een paar duizend.
Wij proberen je voor ellende te "beschermen".
Als je graag knutselt zou je bv ook een lelijke a merk quad kunnen kopen en die aan passen/ opleuken.
Maar elke hobby groot of klein kost veel geld.
Aangezien een quad aardig waarde "vast" is. Kost die gebruikt nog een paar duizend.
Wij proberen je voor ellende te "beschermen".
Als je graag knutselt zou je bv ook een lelijke a merk quad kunnen kopen en die aan passen/ opleuken.
Maar elke hobby groot of klein kost veel geld.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Je word doodgegooid met die chinese troep. En nee er is niks van te maken. Het sterkste punt van die quad is het motorblok. Die zijn vrij sterk, maargoed ook niet vooruit te branden natuurlijk.
Het ligt er een beetje aan waar je ambities liggen. Wil je een kant en klaar quad die hard loopt dan pak je een LTZ 400 of bijvoorbeeld een Yamaha Blaster. Dat zijn quad die kwalitatief erg goed zijn maar idd een prijskaartje hebben van een € 3000,-. Als je zegt ik ga echt zelf een motorblok inbouwen. (LET OP!!! Je bent daarmee nooit verzekerd) Dan pak je een yamaha Warrior ofzo.
Wat wel leuke quads zijn om mee te beginnen is een Barossa. Wel de 2 cilinder pakken dan. Dit zijn quads die kwalitatief goed zijn en tegen een lage prijs aan te schaffen zijn.
Het grootste en belangrijkste punt. Ze zijn veilig, en dat is iets wat je van geen enkele Chinees kan zeggen
Het ligt er een beetje aan waar je ambities liggen. Wil je een kant en klaar quad die hard loopt dan pak je een LTZ 400 of bijvoorbeeld een Yamaha Blaster. Dat zijn quad die kwalitatief erg goed zijn maar idd een prijskaartje hebben van een € 3000,-. Als je zegt ik ga echt zelf een motorblok inbouwen. (LET OP!!! Je bent daarmee nooit verzekerd) Dan pak je een yamaha Warrior ofzo.
Wat wel leuke quads zijn om mee te beginnen is een Barossa. Wel de 2 cilinder pakken dan. Dit zijn quads die kwalitatief goed zijn en tegen een lage prijs aan te schaffen zijn.
Het grootste en belangrijkste punt. Ze zijn veilig, en dat is iets wat je van geen enkele Chinees kan zeggen
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Toeschouwer
Bedankt voor de reacties.
Dat ze niet veilig zijn weet ik.
Maargoed zoals ik zij voor de prijs die ik betaald heb had iedereen hem denk ik wel gekocht al is het om hem door te verkopen
dat is denk ik ook wat ik ga doen ik ben er nog niet helemaal uit
Maar ik ga hem in iedergeval klaar maken Zonder mankementen
En dan maar kijken wat een gek er voor wil geven
Als ie voor een mooi prijsje weg kan doe ik er geld bij en koop ik er een mooie merk quad voor terug zo niet ga ik hem naar mijn smaak maken.
Hebben jullie nog tips/sites waar ik op kan zoeken ? (Tweedehands)
Dat ze niet veilig zijn weet ik.
Maargoed zoals ik zij voor de prijs die ik betaald heb had iedereen hem denk ik wel gekocht al is het om hem door te verkopen
dat is denk ik ook wat ik ga doen ik ben er nog niet helemaal uit
Maar ik ga hem in iedergeval klaar maken Zonder mankementen
En dan maar kijken wat een gek er voor wil geven
Als ie voor een mooi prijsje weg kan doe ik er geld bij en koop ik er een mooie merk quad voor terug zo niet ga ik hem naar mijn smaak maken.
Hebben jullie nog tips/sites waar ik op kan zoeken ? (Tweedehands)
- Jason McCoy
- Quad GOD
Ligt eraan wat je zoekt. Ik heb nog 1 nieuwe 200 staan en 3 nieuwe 250. Heb ook nog wel wat onderdelen geloof ik.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Toeschouwer
Wat heb je staan dan?
En welke onderdelen voor welk merk?
En welke onderdelen voor welk merk?
- Jason McCoy
- Quad GOD
Die Bashan bs200s-7 en Bashan bs250s-7 ofzo. Qua onderdelen heb ik geen idee. quads zijn 1750 nieuw incl kenteken
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Wel een beetje hypcriet dat je zegt dat het gevaarlijke dingen zijn en je ze vervolgens aanbiedt.
Hahaha egt he
we hebben het er over dat het beter is om naar een merk quad te gaan zoeken, bied je mij alsnog die veel te gevaarlijke chineesen aan
Sucses met de verkoop
we hebben het er over dat het beter is om naar een merk quad te gaan zoeken, bied je mij alsnog die veel te gevaarlijke chineesen aan
Sucses met de verkoop
- Jason McCoy
- Quad GOD
Nouja ze zijn in iedergeval nieuw. Hahaha. Maar kijk ik ben wel eerlijk.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland