Ik snap dat can-am de betere quad is maar andere merken evolueren op technisch vlak mee. Met de aankoopprijs moet men toch ook zeker rekening mee houden. Niet iedereen heeft een groot budget en niet iedereen koopt tweedehands. Bij een quad is dat een moeilijk fenomeen ( is geen Moto). Neem nu de cfmoto 800.
Als ik alles opzoek kom ik zoveel problemen niet tegen. Als can-am opzoek kom ik ook problemen tegen, hoofdzaak is hoe wordt de quad onderhouden en of meegereden. Het ene merk vereist meer onderhoud dan het andere. In 5 jaar tijd kan een merk wel evolueren.
Natuurlijk kan het zijn dat ik ongelijk heb daarom zou ik een nieuw topic openen over mijn cfmoto en welke kosten, kilometers en
Breuken ik ga krijgen. Ik ga dit in alle eerlijkheid doen. Zo kunnen we dan zien of het inderdaad een slechte quad prijsonwaardig is of omgekeerd en dat de quad qua prijs wel goed is.
Hopelijk kan ik op jullie steun rekening om in alle eerlijkheid me te helpen mocht ik ongelijk hebben en veel storingen aan dat ding hebben
. Is echt niet mijn bedoeling om tegen bepaalde mensen hun schenen te stampen en een discussie uit te lokken.