Hallo,
Ik zal me even voorstellen, ik ben koen en heb ontzettend veel zin in een buggy om mee te crossen en evt wat wegverkeer.
nou zoek ik dus een degelijke buggy met voldoende power.
Ben al een tijdje aan het zoeken en kom onder meer uit op een PGO 600i.
Wat ik alleen wel wel belangrijk vind is dat het een betrouwbaar en degelijk apparaat moet zijn omdat ik meer wil rijden dan sleutelen.
Heeft iemand suggesties over merken types en ervaringen?
Mijn dank is groot
Beginneling..met vragen over Buggies
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Beginneling..met vragen over Buggies
PGO zijn de buxters met de kleine blokken wel redelijk maar die hebben dan weer net te weinig vermogen.
De CF moto buxter is wel heel aardig qua prijs kwaliteit
De CF moto buxter is wel heel aardig qua prijs kwaliteit
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: Beginneling..met vragen over Buggies
de 500 of 600i die gaan toch al redelijk vroeger had je die enkel in 200 of 250cc gingen gene zak vooruit maar ik denk dat zo een 500cc toch aardig van plaats komt
juist even gekeken wat ik raar vind zo een 500cc zou 28kw hebben onbegrenst en bij die 600 staat 14,9kw dit zal dan hopelijk begrenst zijn vraag mij alleen af hoeveel die onbegrenst zou hebben
http://www.pgo.eu/
juist even gekeken wat ik raar vind zo een 500cc zou 28kw hebben onbegrenst en bij die 600 staat 14,9kw dit zal dan hopelijk begrenst zijn vraag mij alleen af hoeveel die onbegrenst zou hebben
http://www.pgo.eu/
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !