Quad Team Gelderland
- Jason McCoy
- Quad GOD
Quad Team Gelderland
Goedemiddag, ook wij zullen ons team voorstellen:
Quad team Gelderland is een onafhankelijke quadclub voor de provincie Gelderland opgezet door fanatieke quad rijders.
We organiseren regelmatig ritten in de regio, ook bezoeken we meetings en organiseren we activiteiten.
Merk en type quad is voor ons niet van belang, bij ons team vind je dan ook zware offroad machines maar ook snelle wendbare quads die helemaal omgebouwd zijn voor op de openbare weg.
Het team is ontstaan doordat diverse mensen elkaar gesproken hebben.
Dit is geweest op quadfora maar ook zomaar langs de openbare weg waar na een groet naar een medequadrijder een gesprek is ontstaan.
Hier zijn enkele ritten uit voort gekomen waarna er begin 2015 een whatsapp groep is opgericht waar de mensen afspraken maakten voor meerdere ritten en het gezamelijk bezoeken van meetings.
Vrij snel was Quad Team Gelderland een feit.
Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een hecht Team waar niet alleen quads maar ook gezelligheid een belangrijke rol speelt.
Je kunt ons volgen op facebook:
https://www.facebook.com/Quad-team-Geld ... 096681088/
Groeten
Quad-Team Gelderland
Quad team Gelderland is een onafhankelijke quadclub voor de provincie Gelderland opgezet door fanatieke quad rijders.
We organiseren regelmatig ritten in de regio, ook bezoeken we meetings en organiseren we activiteiten.
Merk en type quad is voor ons niet van belang, bij ons team vind je dan ook zware offroad machines maar ook snelle wendbare quads die helemaal omgebouwd zijn voor op de openbare weg.
Het team is ontstaan doordat diverse mensen elkaar gesproken hebben.
Dit is geweest op quadfora maar ook zomaar langs de openbare weg waar na een groet naar een medequadrijder een gesprek is ontstaan.
Hier zijn enkele ritten uit voort gekomen waarna er begin 2015 een whatsapp groep is opgericht waar de mensen afspraken maakten voor meerdere ritten en het gezamelijk bezoeken van meetings.
Vrij snel was Quad Team Gelderland een feit.
Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een hecht Team waar niet alleen quads maar ook gezelligheid een belangrijke rol speelt.
Je kunt ons volgen op facebook:
https://www.facebook.com/Quad-team-Geld ... 096681088/
Groeten
Quad-Team Gelderland
Laatst gewijzigd door Jason McCoy op zo 06 dec, 2015 15:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Re: Quad Team Gelderland
Ik kom ook uit de mooiste provincie van Nederland en ik heb wel interesse om een keer een offroad ritje mee te rijden.
- Hein
- Easy Quadrider
Als brabo deel ik dan dezelfde hobby en zou graan eens willen kennismaken met jullie clubje en ritten
CAN AM OUTLANDER 1000 XTp
- Jason McCoy
- Quad GOD
Dat kan. Op de facebook pagina zullen we de ritten plaatsen
Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- Jason McCoy
- Quad GOD
Draaikolk. Ik denk dat ik jou weleens tegenkom op zondags kan dat? Tussen ede en lunteren?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Dat ben ik niet geweest.Jason McCoy schreef:Draaikolk. Ik denk dat ik jou weleens tegenkom op zondags kan dat? Tussen ede en lunteren?
Staan de ritten alleen op facebook?
Ik heb geen facebook en ben ook niet van plan om een account aan te maken op facebook.
Volgens mij ben ik jou tegengekomen in Olne op 5 september.Hein schreef:Als brabo deel ik dan dezelfde hobby en zou graan eens willen kennismaken met jullie clubje en ritten
- Jason McCoy
- Quad GOD
De ritten zijn meestal binnen de club en worden via app afgestemd. Waar kom je vandaan? Dan gooi ik t even in de groep
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Ik had je toevallig net een pb gestuurd.
- Hein
- Easy Quadrider
Zou zomaar kunnen. was jij dan de andere kant op aan het rijden?draaikolk schreef:Volgens mij ben ik jou tegengekomen in Olne op 5 september.Hein schreef:Als brabo deel ik dan dezelfde hobby en zou graan eens willen kennismaken met jullie clubje en ritten
CAN AM OUTLANDER 1000 XTp
Soms rijd ik wel eens achteruitHein schreef:Zou zomaar kunnen. was jij dan de andere kant op aan het rijden?
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Offroad tripje in de omgeving ben ik ook wel een keertje voor in
- Jason McCoy
- Quad GOD
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Heb ook een meisje in Amersfoort, dus daar ben ik ook nog wel eensJason McCoy schreef:Dubai is wat ver rijden....
- Jason McCoy
- Quad GOD
Haha, de jongens waren gister in Amersfoort offroad aant rijden
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland