Sinds gisteren geeft de vapor een snelheid aan van 200-800 km/h. temp en toeren zijn verder goed.
omtrek is ingesteld & staat op km/h ipv m/s
ik had nog nieuwe magneet en kabel op reserve, maar ook met deze geeft hij foutieve snelheid weer.
Vocht kan het ook niet zijn, de vapor die er op zat deed niks meer (zat vol modder). Dus de nieuwe vapor en kabelconnecties in 2 plastic zakjes waterdicht afgetaped zodat hier iig geen water in komt.
teller is ook gewoon kurkdroog.
kwam een oud topic tegen uit 2013 maar daar stond geen oplossing bij.
teller gewoon stuk of is dit nog op te lossen?
vapor geeft foutieve snelheid
Re: vapor geeft foutieve snelheid
opnieuw de band omtrek invoeren
al verschillende waardes ingevoerd springt direct naar 100+
dan weet ik het ook niet
- yamahakoppel
- Quad GOD
waarde in mm in geven bv. 1940mm ik heb er nog geweten die 0194 in gaven
als je uw teller in plastiek zakje in pakt kan hij niet verluchten, vocht of condens krijg je altijd bij warm koud. als je hem dan in pakt, kun je hem even goed in een emmer water gooien is zelfde effect.
als je uw teller in plastiek zakje in pakt kan hij niet verluchten, vocht of condens krijg je altijd bij warm koud. als je hem dan in pakt, kun je hem even goed in een emmer water gooien is zelfde effect.
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
ja 1730 ingesteld. moest steeds weer opnieuw omdat batterij leeg was.
Na vervangen van de batterij nog 1 x goed gereden en week later dit verhaal.
zakjes zijn er ook wel afgeweest puur voor crossen ingetaped en na afspuiten er af, en met gewoon rondrijden/regen gewoon zon zakje op de kop erover. Vapor ook verder niet nat geweest..
Na vervangen van de batterij nog 1 x goed gereden en week later dit verhaal.
zakjes zijn er ook wel afgeweest puur voor crossen ingetaped en na afspuiten er af, en met gewoon rondrijden/regen gewoon zon zakje op de kop erover. Vapor ook verder niet nat geweest..
Opgelost, kabels waren los geweest(wel vaker)hij pakte de andere wel, maar temp laatste ker dus niet.
Alle 3 knopjes gelijk ingedrukt gereset achterop.. etc
Maar het blijkt nu dat je opnieuw kabel aanleren moet door op linker en middelste knop te drukken!
Bedankt voor reacties iig.
Alle 3 knopjes gelijk ingedrukt gereset achterop.. etc
Maar het blijkt nu dat je opnieuw kabel aanleren moet door op linker en middelste knop te drukken!
Bedankt voor reacties iig.