Hallo,
Ik ben Shean en heb me een nieuwe Raptor 700 LE aangeschaft.
Eerder heb ik al een Kawa kfx 400 gehad waar de ketting door de carter is gegaan, daarna heb ik een nieuwe Suzuki ltz 400 gekocht welke ik na 3 tal jaar heb verkocht.
En nu enkele jaren later heb ik me toch terug een beestje gekocht !
Heb ineens de Yoshimura RS2 uitlaatlijn en de powercommander V erbij besteld (voor na het inrijden weliswaar).
Na een 750 tal Kms ga ik alles monteren en een goeie testbank zoeken om deze te finetunen (aanbevelingen zijn altijd welkom).
(Regio Willebroek-Mechelen)
Mvg,
Voorstellen Shean
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Voorstellen Shean
Nice! Meteen grotere luchttoevoer plaatsen. Anders heb je een mooie lijn maar geen extra power
Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Ik was hier ook over aan het twijfelen maar ik ga veel de stoffige wegjes verkennen en heb bang om teveel vuil binnen te trekkenJason McCoy schreef:Nice! Meteen grotere luchttoevoer plaatsen. Anders heb je een mooie lijn maar geen extra power
- Jason McCoy
- Quad GOD
Dat valt reuze mee. Je kunt een foam filter toepassen die je normaal insmeert met olie. Maar vooral de grote van je kelk/airintake is belangrijk. Ga meer eens een stuk rennen terwijl je ademt door eem rietje. Dat gaat niet zo goed. Dat laat je je blok anders ook doen. Veel lucht afvoeren maar geen lucht toevoeren. Als je dat doet dan loopt je quad origineel bijne net zo goed of misschien wel beter
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Oke , danku voor de info !Jason McCoy schreef:Dat valt reuze mee. Je kunt een foam filter toepassen die je normaal insmeert met olie. Maar vooral de grote van je kelk/airintake is belangrijk. Ga meer eens een stuk rennen terwijl je ademt door eem rietje. Dat gaat niet zo goed. Dat laat je je blok anders ook doen. Veel lucht afvoeren maar geen lucht toevoeren. Als je dat doet dan loopt je quad origineel bijne net zo goed of misschien wel beter