De eerste foto's:
Hij had 6 maanden stil gestaan bij een boerderij en dat was ook wel te zien, hij was behoorlijk vuil. Maar sloeg wel in één tik aan, dat is wel een goed teken. Inmiddels heb ik hem even goed schoongemaakt en kom ik tot het volgende lijstje:
- Lier defect, er zou een 'pin' uitgehaald zijn maar ik begrijp niet precies wat de verkoper daar mee bedoelde. Maar dat moet op te lossen zijn.
- Velgen zijn vuil en verweerd. Met wat velgenspray al een heel stuk beter gekregen, binnenkort maar even goed doen bij de wasbox.
- Het aansluitlipje van de plus-kabel is afgebruiken dus ik kan de nieuwe accu niet aansluiten. Nog geen idee hoe ik dat op moet lossen, maar ook dat komt wel goed.
- Er missen een paar stickers en anderen zitten los. Dat laatste de vorige keer opgelost met Bisonkit maar daar ging de sticker van verkleuren. De kappen zijn nogal gekrast en dat valt met deze zwarte kleur behoorlijk op, ik denk dat hij van nieuwe stuckers wel op gaat knappen.
Het plan is dat ik hier even mee kan blijven rijden als ik besluit om mijn XT-p te verkopen maar ook om er wat geld op te verdienen als ik hem weer ga verkopen.