Weer een nieuw lid

Nieuw op het forum? Stel jezelf (en je quad) hier even voor.
Plaats reactie
joranbloem
Toeschouwer
Toeschouwer

Weer een nieuw lid

Bericht door joranbloem »

Hoi,

Ik word in september 16 en mijn vader houd ook van quads en motorfietsen, dus ik ben van plan mijn brommer rijbewijs te halen en een brommerquad te kopen voor weekenden en vakanties, maar naar school fiets ik gewoon nog.

Ik weet niet veel over quads behalve dat ze vele malen veiliger zijn dan motorfietsen en een brommerquad maximaal 50cc mag hebben en de meeste zelfs geen 45km/u halen, ook al zijn ze soms sterker dan normale quads.

Ik houd ook van treinen, maar heb eigenlijk al genoeg spul en ben nu vooral bezig met slopen, um, knutselen, dus meer treinen gaat toch niet lukken qua tijd. Wel wil ik een grote loc bouwen voor de locale club waar je echt in kunt rijden en ook wat wagons, en misschien een kleiner baantje thuis, maar meer staat er niet meer op mijn verlanglijstje, wat voor mij al een hele prestatie is! Dat is voor later, dus voorlopig heb ik nog wel wat geld voor een brommerquad.

Groetjes,
Joran
Heb altijd te veel én te weinig geld! Te veel geld om alleen te sparen, en te weinig geld om te kopen wat ik wil!
Minyi
Quadrider
Quadrider

Re: Weer een nieuw lid

Bericht door Minyi »

Welkom.

Ik zou wel even goed rond kijken welke brommer quad je wil, er zitten nogal kleine modellen tussen.

En niet om je af te schrikken hoor maar, waarom is een quad vele malen veiliger?

Je moet bij een quad ook in die bocht leunen om niet om te kiepen, en als je gaat komt ie je achterna. Bij een motorfiets val je en 9/10 keer glij ie van je weg.
Plaats reactie