Ik heb jullie raad ter harte genomen en mijn eerste quad is een Can Am Outlander 450 geworden. Mooi machine, indrukwekkend qua afmetingen vond ik
Ik heb hem pas ontvangen en blijkbaar moet ik dat nog wat inrijden in tegenstelling tot wat sommigen mij vertelden.. Toen ik hem wat testte haalde ik nauwelijks 50km/u en 5000rpm maar blijkbaar zijn deze toch begrensd en moet ik binnenkort vlot 8000rpm en 100km/u halen.... Ik kijk er naar uit om die power es te voelen want 50km/u is toch wel traagjes hoor
Vraag dat even aan je dealer, ik heb zelf nog nooit een nieuwe gekocht en hoor er wisselende berichten over. Maar een maximum snelheid van 50 km/h is niet normaal. Als zo'n quad begrensd wordt dan betekent dit dat je minder snel kunt optrekken omdat hij maar 80% van het vermogen heeft bijvoorbeeld.
Proficiat met deze mooie machine.
Kom maar op met die foto's nou die nog blinkt.
Van dat inrijden snap ik niet.
Ik had met mijn 500 echt het vol vermogen.
Misschien is dit veranderd met de nieuwe 450 en 570.
Zoals Paul al aangeeft, ik heb die opgehaald nieuw in Barneveld, en mijne reed gelijk al 80km + natuurlijk klein stukje gedaan (inrijden) Paul was daar bij.
Momenteel lekker ingereden en zit zo aan de 100km , wat zou kunnen bij jou outlander is dat ze de schroef bij de gashendel hebben ingedraaid?
De invoerder zei inderdaad dat het bereik van de gashendel zeer beperkt was maar ook iets van schroef in de motor....
Wat zou er schelen wat ongerust, ik haal max 5200rpm en nog geen 60km/u...
Nu betreffende dat inrijden lees ik dit vooral in de handleiding... Geen topsnelheid, niet constant, niet bruusk optrekken enz... dus in die zin is het misschien niet slecht dat em begrensd is voorlopig
mvg
Laatst gewijzigd door MXStraining op wo 06 jul, 2016 08:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik denk dat de stelschroef is ingedraaid bij jou gashendel..
Wat je zou kunnen doen is de dealer bellen en vragen of dat klopt, en dat je nu maar 50km kan rijden, beetje lullige snelheid en lijkt MIJ ook niet bevordelijk voor het inrijden, krijg je een slome quad van.
Wat is dit juist? Blijkbaar is idd het bereik van de gashendel beperkt en zit de begrenzing ook nog es bij de motor.
Is nieuwe quad, enig idee waarom dit zo wordt toegepast bij de één en bij de andere nie? Haalt bereik van gelijkvormigheidsattest nu zelfs niet...
Precies ben ik ook wel benieuwd na, wie jou dealer is!?
En stuur een een foto van je outlander.... Want een 450 heeft niet eens een toerenteller, dus snap hoe je aan die waarde komt?
En je prive bericht snap ik even min, dat je dealer de zulke fouten maakt, of je loopt te dollen, en je hebt niet eens een outlander, of je bent gewoon genaaid., of ik heb het mis