and the winner is doug gust !!
and the winner is doug gust !!
http://www.korevideo.com/GNC_DB_MOTO_2_HIGH_SPEED.wmv
toch ongelooflijk hoe die mannen toch rijden wel tof om naar te kijken .
toch ongelooflijk hoe die mannen toch rijden wel tof om naar te kijken .
-
- Quadracer
- Berichten: 1276
- Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
- Locatie: Bree-Tongerlo
idd ma is verschil tss de rijders van suzuki en die van yamaha is groot ehMC_Orie schreef: Hans geen zin meet in een Z? Want die haalt het toch van de YFZ
en jeremaih jones had ook de hele tijd brokke me zijne yamaha
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
ligt aan piloot hoe die dat monster bestuurt !!Blaster-boy schreef:idd ma is verschil tss de rijders van suzuki en die van yamaha is groot ehMC_Orie schreef: Hans geen zin meet in een Z? Want die haalt het toch van de YFZ
en jeremaih jones had ook de hele tijd brokke me zijne yamaha
en een deel aan de quad... maar zijn bijna allemaal hetzelfde
grtzzzzzzzz
-
- Quad Expert
- Berichten: 2075
- Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
- Locatie: O-Vlaanderen
- Contacteer:
Suzu is de top maar is veel te wijten aan rijder van quad en de start
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
- Quadracer
- Berichten: 1276
- Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
- Locatie: Bree-Tongerlo
ja bedoelde ik ook dit bewijst toch dat yamaha nog altijd niet de top is mapeet schreef:Suzu is de top maar is veel te wijten aan rijder van quad en de start
komt wel aardig in de buurt, als er een stockquad klasse was wonne ze toch zeker de suzu en de kawa en honda kome nie in de buurt van et vermoge van enne yfz450 ma nogmaals licht dit nog steeds aan de rijder van het vehicule
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
niet in de buurt: kawa en suzi hebben standaard wel een 7-8 pk minder dan yfz maar met 8 pk ga je niet mega veel rapper voorruit gaan hoor. Het gaat meer komen van de betere vering en wegligging van een yfz dat ze beter zullen gaan op parcour. In een zuivere sprint gaat de yfz een aantal meters uitlopen, t'is al. 8pk voel je goed maar er gebeuren geen wonderen waarmee je zomaar wegrijdt op het parcour van iemand; een z400 blijft dus wél in de buurt.Blaster-boy schreef:als er een stockquad klasse was wonne ze toch zeker de suzu en de kawa en honda kome nie in de buurt van et vermoge van enne yfz450 ma nogmaals licht dit nog steeds aan de rijder van het vehicule
En dan de honda: die zit tussen de yfz en z400 in qua vermogen en heeft al betere vering. Zal dus zeker in de buurt komen van yfz.
De yfz is een mega quad maar is gewoon standaard al veel meer opgepept in vergelijking met z400/raptor/trx450. Doe wat aan tuning op die laatste 3 en ze komen ook wakker. (Groot voordeel is ook de betere carb van de yfz...)
We hebben het nog gevoeld in de ardennen van het weekend. 1ste dag met de fp uitlaten gereden waarmee we eigenlijk teveel decibels maakten volgens hun test. Zondag de standaard uitlaten gestoken (die we bijhadden! ) En het was een groot verschil in koppel en pk...
T'was direct een vitesse minder om nog omhoog te trekken voor een wheelie. Ze zijn gewoon erg gedowntuned wat wel de betrouwbaarheid sterk verbeterd als ze standaard blijven (vergelijk maar met 90uren piston van yfz...)
KFX540
Het is een 450kit van yoshi en dat is wel redelijk geweten. Een volledig geprepareerde z400(met kit) en yfz450 zijn volgens mij gelijk aan elkaar en hebben niks meer te maken met standaard.banshee--lover schreef:oja somigen denken dat die Z een 400 is.. mis poes this'n 450 of 480 kit van yoshimura daarom dat ze geluk op gaan
grtzzzzzzzzzzzzz
KFX540
-
- Toeschouwer
- Berichten: 18
- Lid geworden op: ma 20 dec, 2004 19:50
- Locatie: stekene
wat zit ge nu allemaal te zeveren over die cilinderinhoud mannen.
suzuki rules
en als gust zijn z400 geen 400 meer is denk dan maar eens na:zijn die 450's nog wel 450's.
ik krijg er wel kriebels van om ook eens op het parcour te gaan rijden.
Op de baan heb ik wat minder geluk (met er op te blijven)
suzuki rules
en als gust zijn z400 geen 400 meer is denk dan maar eens na:zijn die 450's nog wel 450's.
ik krijg er wel kriebels van om ook eens op het parcour te gaan rijden.
Op de baan heb ik wat minder geluk (met er op te blijven)
zondag eens goed op mijn bek gegaan
-
- Quadracer
- Berichten: 1276
- Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
- Locatie: Bree-Tongerlo
bedoelt ge me ongelukskes ?? of me de parcours en al die uw blijve roepe om een rondje ?yellow fever schreef:wat zit ge nu allemaal te zeveren over die cilinderinhoud mannen.
suzuki rules
en als gust zijn z400 geen 400 meer is denk dan maar eens na:zijn die 450's nog wel 450's.
ik krijg er wel kriebels van om ook eens op het parcour te gaan rijden.
Op de baan heb ik wat minder geluk (met er op te blijven)
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...