Als je een yamaha hebt met originele a-armen en je hebt speling op je ball-joint waar je wielen op dragen, laat je dan niet wijsmaken dat je die speling er kan afhalen door er langs de andere zijde erop te slaan, speling gaat er dan inderdaad af, maar omwille dat je bolletje dan al uitgesleten is wordt de slijtage aleen maar verergerd. Zo hebbek vorige zondag mogen ervaren wat het is als de onderste ball-joint het begeeft, a-arm in de grond en ik bijna over het stuur. Dus 1 goede raad speling? koop nieuwe a-armen (origenele armen zijn ball-joints niet vervangbaar)
Ben blij dat dit tegen +-40km/h gebeurd is in de modder en niet tegen 90 opt straat.
Mijn andere armen zijn alvast besteld.
greetz
tip ivm ball-joint
-
- Quadracer
- Contacteer:
Bij mijn oude warrior kon je de Ball Joints wel los er uitdraaien maar bij de nieuwe zitte ze idd geperst.
Dat mijn arm de grond in boort heb ik ondertussen 3 of 4 keer gehad een keer na een sprong een gat in met iemand vlak achter me en ja dat is vrij vervelend ja je gaat zo over je stuur en de gene achter me klapte op een haartje erbovenop en vloog door zijn stuurreactie haast over de kop.
Dat mijn arm de grond in boort heb ik ondertussen 3 of 4 keer gehad een keer na een sprong een gat in met iemand vlak achter me en ja dat is vrij vervelend ja je gaat zo over je stuur en de gene achter me klapte op een haartje erbovenop en vloog door zijn stuurreactie haast over de kop.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Quad Expert
- Contacteer:
ja ma hij is er al eens doorgetrokken geweest dus dan gaat hij er nog doorgaan he, moest je een nieuwe vervangen, no problemo. Heb er ook al zitten over brain stormen zelle. Die oplossing van afslijpen die boel een draadstang voorzien is natuurlijk wel een mogelijkheid zodat je er ball-joints kunt indraaien. Maar heb er nu toch al besteld, het zijn de armadillo armen van RM atv geworden.keesie schreef:ze worden vanaf de onderzijde ingeperst, en aan de onderste fusee wordt enkel getrokken, dus die komt er niet door