Vast zetten op aanhanger.
-
- Pro Quadrider
Re: Vast zetten op aanhanger.
Met een paar spanbanden
-
- Quadracer
- Contacteer:
Goed vastzetten. Van voor in de vering trekken en achter de as vast trekken op de bodem
Raptor 660
Raptor 660
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Als je een lier hebt kun je die mooi gebruiken. Daarnaast meestal een bandje aan de trekhaak en 1 of 2 aan de voorkant.
De beste en mooiste manier is de wielen vastzetten met speciale wielharnassen. Maar daarvoor moet je de kar aanpassen.
De beste en mooiste manier is de wielen vastzetten met speciale wielharnassen. Maar daarvoor moet je de kar aanpassen.
Heb ze gezien. Je heb die spanbanden ook als een Y vorm dus dan kan je van de zei punten gebruik maken.
Dit sprak mij ook wel aan:
Dit sprak mij ook wel aan:
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Je kunt ook overdrijven he...
Het is maar een CF
Het is maar een CF
Paul Snip schreef:Je kunt ook overdrijven he...
Het is maar een CF
Zo vaak heb ik nou niet een quad op een aanhanger gezet, 2x tot nu toe.. maar zo moeilijk is het toch allemaal niet Roland?
Gewoon op de aanhanger rijden, in zn P zetten, spanbanden eromheen, goed vastsjorren eventueel blokje hout of steen voor en achter de banden leggen.. en er gaat weinig gebeuren als je gewoon "bewust" gaat rijden met in gedachte je dus een quad op de aanhanger hebt staan, dus vooral defensief rijden, ver vooruit kijken, niet te hard optrekken/remmen (tenzij het MOET) en gewoon laten rollen!
Anders even aan "Verstappen" (Reinder) vragen, die doet niet anders
Can-am outlander L 570 max
@Ido was nieuweschierig hoe ander het doen.
Aan gezien er 100 en 1 manieren zijn
Aan gezien er 100 en 1 manieren zijn
Re: RE: Re: Vast zetten op aanhanger.
Zet die can am maar los. Blijft uit zich zelf wel staan. Het is tenslotte een A merk héPaul Snip schreef:Je kunt ook overdrijven he...
Het is maar een CF
Hier een plaatje van de outlander, op de trailer van Reinder.. spanbanden en in zn P..
Can-am outlander L 570 max
-
- Toeschouwer
vooraan me de winch aantrekken en vanachter een spanband gekruist rond de trekhaak of het trekoog
For some of us, there's therapy; for the rest of us, there's Can-Am
Ik denk als je hem voor en achter wat in de vering trekt, aanspant, en opzij links en rechts van trekhaak naar zijkant Remorc dus, aanspant dat het geheel minder rap gaat zwieren dan alleen de wielen vast te maken ... grts
Ervaring is gelijk aan de optelsom van je fouten...
Dat ziet er professioneel uit