Hallo
Ik ben al even aan het meelezen hier op het forum. Kom uit N. Limburg, de belgische kant dan
Ben al enige tijd opzoek naar een 4x4 quad, tweedehands dan wel, en met rond de 4500€ budget. Nu ben ik een cf 500 tegen gekomen van 2016 en wil ik graag weten wat jullie daarvan vinden
Prijs is interessant dus zeker de moeite om rond te vragen
Mvg
Cf 500
Re: Cf 500
hoi,
een nieuwe cf is in belgie niet zo heel duur, wat moet het ding kosten, en waar staat hij, dealer?? (met jaar garantie) of pacticulier
een nieuwe kymco mxu 500 greenline kost maar iets van een 5700 € (2 jaar garantie en splinternieuw)
loopt wel maar een dikke 80, dus echt voor in het terrein..
ps ben ook van Noord Limbrug (Bree)
Groeten Frank
een nieuwe cf is in belgie niet zo heel duur, wat moet het ding kosten, en waar staat hij, dealer?? (met jaar garantie) of pacticulier
een nieuwe kymco mxu 500 greenline kost maar iets van een 5700 € (2 jaar garantie en splinternieuw)
Groeten Frank
Hey das toevallig ben ook uit bree beek meer bepaalt. Ja prijs was €4200 maar is ondertussen verkocht en ga woensdag of donderdag een andere occasie Kymco mxu 500 irs halen met 2500 km erop. Dus over 3 weken zouden we eens offroad kunnen gaan eerst nog een weekje duitslandawakzrx schreef:hoi,
Groeten Frank
Groet'n uut Bree
donderdag kan ik mn kymco gaan halen dus vrijdag zal hier wel eens een foto verschijnen
Groet'n uut Bree
dat is mooi,
waar heb je hem gekocht.
enne ik zal je wel eens rondleiden op de mooie offroad stuks hierzo.
rij eigenlijk niet veel over de weg, alleen maar als ik op weg ben naar mooie offroad stukken.
veel plezier morgen.
gr... frank
waar heb je hem gekocht.
enne ik zal je wel eens rondleiden op de mooie offroad stuks hierzo.
rij eigenlijk niet veel over de weg, alleen maar als ik op weg ben naar mooie offroad stukken.
veel plezier morgen.
gr... frank