zwaarder sturen met spoorverbreders?
zwaarder sturen met spoorverbreders?
hey,
mijn vraag is aan diegene die vooraan spoorverbreders hebben: moet je zwaarder sturen als je er spoorverbreders tussen steekt van 2,5cm?
mijn vraag is aan diegene die vooraan spoorverbreders hebben: moet je zwaarder sturen als je er spoorverbreders tussen steekt van 2,5cm?
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
ja ik wou een renthal kopen maar ik zag dat die EML sturen redelijk hoog waren dus geen verhogers nodig?
daar ga ik een andere topic voor starten dus ff afwachten, alvast bedankt!
terug naar de spoorverbreders
DQT Racing Team
Yow lewis,Lewis schreef:Heb vooraan 4 cm breder door spoorverbreders, en heb het niet gemerkt aan mijn stuur,kan mss een heel klein verschil maken,maar ik heb niks ondervonden ,wel u voorveren aanpassen
Welke spoorverbreders heb jij vooraan gestoken?
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
Neem geen renthal. Neem dan tag metal, is veel beter. Of natuurlijk zo'n eml stuur.Hanzie schreef:ja ik wou een renthal kopen maar ik zag dat die EML sturen redelijk hoog waren dus geen verhogers nodig?
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
ipv stuurstukjes kan je ook zo 2beugeltjes gaan kopen waarmee je je stuur bovenaan vastzet en die er nog onder steken met langere bouten.bansheeboy schreef:Hanzie,
Ik zie ook dat je een ander stuur gaat steken, naar waar gaat je voorkeur dan, Renthal?
Zeg, hoe los je dit nu best op bij een yfz 450 om je stuur hoger te krijgen, kan dat zijn dat 'no limit yfz' zo een stuurstukjes heeft om ertussen te steken, kost iets van een 20€, kan dat?
thx