Uitlaat Yoshi onderhoud
Uitlaat Yoshi onderhoud
Hello,
vorig weekend heb ik dus een soort van moer gemaakt om op de uitlaat te lassen. Wel dees is nu gelast met de TIG en is prachtig.
Hierbij heb ik dan ook gedacht om van de eerste keer mijn uitlaat op te blinken. Ik heb een speciaal produkt gehad die de inox niet aantast maar de bruine plekken van het lassen (die je eigenlijk nooit wegkrijgt) doet verdwijnen en wonderlijke inox doet glanzen. Dit produkt is niet in de handel verkrijgbaar wegens het heel schadelijk is. Contact met handen kan de zenuwen verlammen. Het heeft me 30min werk gekost om de gehele uitlaat te kuisen en die blinkt gelijk een nieuwe en de bruine plekken die je zelfs hebt als die nieuw is zijn verdwenen. Ik heeeeeeeeeel content.
Uitlaat voor het kuisen
Uitlaat na het kuisen. Let vooral op de lasnaden .
Sorry dat de pic soms schemerig zijn denk dat ik een verkeerde instelling gebruikt waardoor de sluiter te lang open blijft.
En remember Guys
WAT JE ZELF DOET DOE JE MEESTAL BETER
vorig weekend heb ik dus een soort van moer gemaakt om op de uitlaat te lassen. Wel dees is nu gelast met de TIG en is prachtig.
Hierbij heb ik dan ook gedacht om van de eerste keer mijn uitlaat op te blinken. Ik heb een speciaal produkt gehad die de inox niet aantast maar de bruine plekken van het lassen (die je eigenlijk nooit wegkrijgt) doet verdwijnen en wonderlijke inox doet glanzen. Dit produkt is niet in de handel verkrijgbaar wegens het heel schadelijk is. Contact met handen kan de zenuwen verlammen. Het heeft me 30min werk gekost om de gehele uitlaat te kuisen en die blinkt gelijk een nieuwe en de bruine plekken die je zelfs hebt als die nieuw is zijn verdwenen. Ik heeeeeeeeeel content.
Uitlaat voor het kuisen
Uitlaat na het kuisen. Let vooral op de lasnaden .
Sorry dat de pic soms schemerig zijn denk dat ik een verkeerde instelling gebruikt waardoor de sluiter te lang open blijft.
En remember Guys
WAT JE ZELF DOET DOE JE MEESTAL BETER
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Bij vaklui die inox lassen.Op mijn vorig werk hadden wij een witte pasta,opsmeren kwartiertje wachten en dan met een sponsje(iets in die aard waar ze in de keuken de pannen mee properschuren)en veel water de opgedroogde pasta eraf wassen.Wel handschoenen en veiligheidsbril dragen want het is echt een gevaarlijk goedje
Enjoy your ride...
Kunde niet krijgen in de handel, het is in kg te kopen en moet met een borstel ingesmeert worden. Als je het op je handen krijgt nog geen seconde later brand dit al enorm . is een doorzichtig kleur voor product. Ken de naam van het product maar ga het niet meedelen wegens het veel te gevaarlijk produkt is en is nergens te vinden, is ook heeeeeeel schadelijk voor mileu en dergelijk.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Volgens mij is dat van dat spul dat ze bij de buren hebben.........kun je dat aanlengen met water zodat het minder sterk wordt?
Heb eens perongeluk met puur gewerkt en de lappen kwamen letterlijk van mn handen...............
Heb eens perongeluk met puur gewerkt en de lappen kwamen letterlijk van mn handen...............
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"