Welke uitlaat steek je best op YFZ 450?
Welke uitlaat steek je best op YFZ 450?
Welk type uitlaat (bij voorkeur FMF of YOSHIMURA) steek je best op een yfz 450?
Je hebt zoveel verschillende soorten van elks, ik wil eens de specifieke dingen weten en jullie ervaringen daarover.
Je hebt zoveel verschillende soorten van elks, ik wil eens de specifieke dingen weten en jullie ervaringen daarover.
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
RS3 is niet verkrijgbaar voor YFZ, is direct TRS model.
Persoonlijk blijf ik een super voorstander van Yoshimura. Ik rij er nu meer dan een jaar mee en daar is nog niets aan te zien. Nergens slijtage of rivetten die los komen, super gemaakt. Blijf weg van titanium, carbon en aluminium. Op termijn kan dat trillingen niet weerstaan en scheurt dit of trilt kapot.
Persoonlijk blijf ik een super voorstander van Yoshimura. Ik rij er nu meer dan een jaar mee en daar is nog niets aan te zien. Nergens slijtage of rivetten die los komen, super gemaakt. Blijf weg van titanium, carbon en aluminium. Op termijn kan dat trillingen niet weerstaan en scheurt dit of trilt kapot.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Bij FMF is het best dat je die Factory 4 neemt en die kost direct al meer dan 600€ en dat wil ik niet neerleggen ervoor.Blasty schreef:Ik stem voor FMF
En die andere Titanium4 en al kosten minder maar heb al klachten gehoord dat ze breken, heb het zelf zien gebeuren bij iemand
Dus daarom zal ik waarschijnlijk niet meer kiezen voor fmf, sorry.
als je kijkt, rijdt de helft die competitie rijden met een FPe... dus slecht zal die uitlaat zeker niet zijnbansheeboy schreef:Waarom precies Hanzie?Hanzie schreef:ik zou voor FPe gaan
Al ervaring mee op een yfz 450?
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Ja !Hanzie schreef:als je kijkt, rijdt de helft die competitie rijden met een FPe... dus slecht zal die uitlaat zeker niet zijnbansheeboy schreef:Waarom precies Hanzie?Hanzie schreef:ik zou voor FPe gaan
Al ervaring mee op een yfz 450?
Heb je een foto van zo een uitlaat of waar kan ik meer info er van vinden?
Wie verkoopt dat en wat zijn de richtprijzen?