Raptor minder vermogen
Raptor minder vermogen
Wel ik heb m'n raptorke 660 nu al bijna 2 maanden en ben er echt suuuper content van.
Ik den kdat mijn rodage er nu opzit en ben serieus aan het sjeezen op de baan.
Waar vroeger het gevoel was van kriebels in m'n buik bij het optrekken,
heeft plaats moeten ruimen voor de vraag hoe ik er meer PK's uit kan halen.
Kan het zijn dat ik maybe een beetje teveel gas heb gegeven waardoor hij lui is geworden, en nietmeer zo hard optrekt als in t'begin, of zou het eerder gewenning zijn ?
Ik had gedacht om nu te beginnen met een exhaust (slip-on) Rino , jetkitje en luchtfilter.
Zal dit voelbaar zijn in acceleratie ?
Ik dacht van deze zaken bij Deliege te laten doen maar als er iemand van omgeving Antwerpen is die dit ook kan ben ik altijd bereid om $ op tafel te leggen.
Laat iets weten indien je een "master-jetter" bent en je ervaring hebt met het afstellen van een raptor.
Ik den kdat mijn rodage er nu opzit en ben serieus aan het sjeezen op de baan.
Waar vroeger het gevoel was van kriebels in m'n buik bij het optrekken,
heeft plaats moeten ruimen voor de vraag hoe ik er meer PK's uit kan halen.
Kan het zijn dat ik maybe een beetje teveel gas heb gegeven waardoor hij lui is geworden, en nietmeer zo hard optrekt als in t'begin, of zou het eerder gewenning zijn ?
Ik had gedacht om nu te beginnen met een exhaust (slip-on) Rino , jetkitje en luchtfilter.
Zal dit voelbaar zijn in acceleratie ?
Ik dacht van deze zaken bij Deliege te laten doen maar als er iemand van omgeving Antwerpen is die dit ook kan ben ik altijd bereid om $ op tafel te leggen.
Laat iets weten indien je een "master-jetter" bent en je ervaring hebt met het afstellen van een raptor.
u raptor is mss wel al versleten van zo veel gas te geven !
grapje,
nee dat is gewoon een gedacht dat hij nu minder goed trekt , tenzij er iets mis is maar dat denk ik ni, geef u een goede raad ! laat hem ergens afstellen bij iemand die er iets van kent ! en bij iemand die een testbank en co meter heeft ! raptor is zeer moeilijk aftestellen op gevoel en dergelijken, een dynojet plaatsen volgens de handleiding kan het kleinste kind maar dan staat hij nog niet goed afgesteld !
nee dat is gewoon een gedacht dat hij nu minder goed trekt , tenzij er iets mis is maar dat denk ik ni, geef u een goede raad ! laat hem ergens afstellen bij iemand die er iets van kent ! en bij iemand die een testbank en co meter heeft ! raptor is zeer moeilijk aftestellen op gevoel en dergelijken, een dynojet plaatsen volgens de handleiding kan het kleinste kind maar dan staat hij nog niet goed afgesteld !
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
ja da is waar wa lewis zegt, ik ken iemand die binnekort misshien een testbank gaat hebben, ik ga er zeker en vast al naartoe gaan voor een dyno kitje
wat ook kan is dat door temperatuursverandering nu, dat ja afstelling is veranderd waardoor hij anders rijdt natuurlijk, maar heeft iedereen wel voor, vooral banshee is daar gevoelig aan.
wat ook kan is dat door temperatuursverandering nu, dat ja afstelling is veranderd waardoor hij anders rijdt natuurlijk, maar heeft iedereen wel voor, vooral banshee is daar gevoelig aan.
-
wantjes #9
- Quadrunner

- Contacteer:
-
peet #77
- Quad Expert

- Contacteer:
geen probleem ik kan u daar aan helpen en het is iemand van ternat die r-er een haat kopen zal u het adres wel bezorgenwantjes schreef:kan je niet zeggen wie die testbank zal hebben? ik zou er ook wel eens willen heengaan, anders pm me maar!
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
jeoentjuh
- Quadrunner

je wil steeds meer pks want je raakt aan ze gewend
suzuki ltr450
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
-
Willems David
Ik zit alleen te twijfelen over de uitlaat, David van Deliege vertelde mij dat het moeilijk was om de quad te jetten zonder een volledige uitlaat te nemen (voorboch,demper) ik wil echter liever voor een FMF ofzo gaan.
Is het zo dat de jetkits van deliege beter zijn af te stellen met zowel de achterbocht als de demper dan met alleen de demper ?
Zijn er veel PK's uit de voorbocht te halen.
Wat raden jullie aan voor een 700 € kes
Hiermee wil ik een luchtfilter, jetkit en uitlaat , bedoeling is van zoveel mogelijk PK's te krijgen met niet teveel geluid.
Ik weet dat dit tegenstrijdig is
Is het zo dat de jetkits van deliege beter zijn af te stellen met zowel de achterbocht als de demper dan met alleen de demper ?
Zijn er veel PK's uit de voorbocht te halen.
Wat raden jullie aan voor een 700 € kes
Hiermee wil ik een luchtfilter, jetkit en uitlaat , bedoeling is van zoveel mogelijk PK's te krijgen met niet teveel geluid.
Ik weet dat dit tegenstrijdig is
-
john trekels
- Quadrider

-
john trekels
- Quadrider