sneeuwpret

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
Plaats reactie
Skicks
Quadracer
Quadracer

sneeuwpret

Bericht door Skicks »

Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

kweet niet wat er mis is met die 1ste blaster, blijft niet draaien, soms klinkt hij helemaal leeg wat mooi is, en dan opeens is het niet meer als een grasmachien, dat ding moet volgens mij is goed afgesteld worden en is goed warmdraaien voordat hij er zo mee in toeren zit te draaien.
wel tof om te doen in de sneeuw natuurlijk.
greetz
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

ja mijne klonk heel anders met de toomey jammer da het hier nooit ens zo sneeuwt da zou fun zijn
Mc Quad

Bericht door Mc Quad »

Met de ogen dicht klinkt het af en toe net of er iemand met een kettingzaag bomen aan het omleggen is , hihi , toch wel fun zo in de sneeuw :D :D
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

blast Racer AKA sdsracer schreef:kweet niet wat er mis is met die 1ste blaster, blijft niet draaien, soms klinkt hij helemaal leeg wat mooi is, en dan opeens is het niet meer als een grasmachien, dat ding moet volgens mij is goed afgesteld worden en is goed warmdraaien voordat hij er zo mee in toeren zit te draaien.
greetz
ik had dit voor met mijn blaster: als ik in de velden ging crossen, en het had net geregend (en het was een beetje koud) dan viel ie altijd in lage toeren, en precies schoot de choke op als ik door die plassen reed, echt heel raar!!

ik denk dat het gewoon de temperatuur is die tegen je blok slaat... :?:
cooper_361
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door cooper_361 »

blast Racer AKA sdsracer schreef:kweet niet wat er mis is met die 1ste blaster, blijft niet draaien, soms klinkt hij helemaal leeg wat mooi is, en dan opeens is het niet meer als een grasmachien, dat ding moet volgens mij is goed afgesteld worden en is goed warmdraaien voordat hij er zo mee in toeren zit te draaien.
greetz
inderdaad heel raar geluid mijne heeft een mooi toerental een een zwaarder geluid dan de jouwe ik zit met een van hasselt uitlaat
yfz 450 2004 ktm style

Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
Plaats reactie