http://www.eengoedidee.nl/videoz/downlo ... 28AABTWUyY In de sneeuw, wel leuk!
nog een klein mx filmpje! http://www.eengoedidee.nl/videoz/downlo ... 28AAEjjT1k
sneeuwpret
-
- Quad Expert
- Contacteer:
kweet niet wat er mis is met die 1ste blaster, blijft niet draaien, soms klinkt hij helemaal leeg wat mooi is, en dan opeens is het niet meer als een grasmachien, dat ding moet volgens mij is goed afgesteld worden en is goed warmdraaien voordat hij er zo mee in toeren zit te draaien.
wel tof om te doen in de sneeuw natuurlijk.
greetz
greetz
ik had dit voor met mijn blaster: als ik in de velden ging crossen, en het had net geregend (en het was een beetje koud) dan viel ie altijd in lage toeren, en precies schoot de choke op als ik door die plassen reed, echt heel raar!!blast Racer AKA sdsracer schreef:kweet niet wat er mis is met die 1ste blaster, blijft niet draaien, soms klinkt hij helemaal leeg wat mooi is, en dan opeens is het niet meer als een grasmachien, dat ding moet volgens mij is goed afgesteld worden en is goed warmdraaien voordat hij er zo mee in toeren zit te draaien.
greetz
ik denk dat het gewoon de temperatuur is die tegen je blok slaat...
![Question :?:](./images/smilies/icon_vraagteken.gif)
-
- Quadfanaat
inderdaad heel raar geluid mijne heeft een mooi toerental een een zwaarder geluid dan de jouwe ik zit met een van hasselt uitlaatblast Racer AKA sdsracer schreef:kweet niet wat er mis is met die 1ste blaster, blijft niet draaien, soms klinkt hij helemaal leeg wat mooi is, en dan opeens is het niet meer als een grasmachien, dat ding moet volgens mij is goed afgesteld worden en is goed warmdraaien voordat hij er zo mee in toeren zit te draaien.
greetz
yfz 450 2004 ktm style
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...