tijdsmeter op yfz450
tijdsmeter op yfz450
is er niks kleins voor op stuur te zetten, soort van chrono ofzo? want ik zou soms graag de tijd opnemen, voor hoelang ik kan rijden op een bepaald parcour enzo, iemand soms een idee ofzo?
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
Ludovic 250
- Quadrunner

- Contacteer:
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Heb iets uit de plaatselijke autoshop gemonteerd, moet met grote cijfers zijn, anders moet je te veel kijken en heb je het risico dat je op je tomate gaat 
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
zo, lang het maar niet op je eiren isNo Limit YFZ schreef:Heb iets uit de plaatselijke autoshop gemonteerd, moet met grote cijfers zijn, anders moet je te veel kijken en heb je het risico dat je op je tomate gaat
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
guust
dat bestaat voor op racemoters heb ik al gezien als ik met mijn duc op circuit ga rijden. kheb ff gezocht op het net en iets gevonden op http://www.roteg.nl/nl/index.php moet wel lukken vr een quad ook.
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
De vervanging van de trailtech meters komt binnen de maand op de markt, maar de uitgebreide pas tegen de zomer ten vroegste, hebben het blijkbaar moeilijk met timings daar bij Trailtech.
Heb een vriend die redelijk zot is van zo'n zaken, wil een systeem aanschaffen met 2d mapping zodat je ideale lijn kan zien en al.
Heb een vriend die redelijk zot is van zo'n zaken, wil een systeem aanschaffen met 2d mapping zodat je ideale lijn kan zien en al.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be