kilometerteller Z400

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
Filip Hermans
Toeschouwer
Toeschouwer

kilometerteller Z400

Bericht door Filip Hermans »

ik heb op mijne Z400 den originele teller staan en sinds kort geeft hij de snelheid niet of niet correct door, kortom doet raar. zijn er ook mede Z/kfx rijders met originele kilometriek die dit ook voor hebben of gehad hebben?

aan wat kan dit liggen ?
Yellow Z-400 - Acerbis handbeschermers - nerfs - Goldspeed veerhoezen - FP exhaust
Skicks
Quadracer
Quadracer

Re: kilometerteller Z400

Bericht door Skicks »

Filip Hermans schreef:ik heb op mijne Z400 den originele teller staan en sinds kort geeft hij de snelheid niet of niet correct door, kortom doet raar. zijn er ook mede Z/kfx rijders met originele kilometriek die dit ook voor hebben of gehad hebben?

aan wat kan dit liggen ?
wel ik heb ook de originele maar heb er nog niets van problemen mee ondervonden...

is het deze?
Afbeelding
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

zo'n fiets dingentje moet je niet nemen slaat vlug door ! zelfs een trail tech slaat vlug door beetje water en je rijdt 299 km/h hebbek ik gehad :roll: :roll: :roll:

grtz
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

banshee--lover schreef:zo'n fiets dingentje moet je niet nemen slaat vlug door ! zelfs een trail tech slaat vlug door beetje water en je rijdt 299 km/h hebbek ik gehad :roll: :roll: :roll:

grtz
ik heb een sigma 1200 op men Z staan had deze ook op men blaster en heb er nog NOOIT problemen mee gehad echt niet en ik ben een echte water fanaat idem voor de modder. ik spreek niet slecht van VB trailtech maar dat geld wil ik daar zeker nie aan geven hoor heb ook al trailtechs zien flippen en doorstaal...
Filip Hermans
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Filip Hermans »

Skicks schreef:
Filip Hermans schreef:ik heb op mijne Z400 den originele teller staan en sinds kort geeft hij de snelheid niet of niet correct door, kortom doet raar. zijn er ook mede Z/kfx rijders met originele kilometriek die dit ook voor hebben of gehad hebben?

aan wat kan dit liggen ?
wel ik heb ook de originele maar heb er nog niets van problemen mee ondervonden...

is het deze?
Afbeelding

Yep die is het

en idd soms kan het dak 160 rijd volgens de teller ipv maar 30 soms

ofdak door 1 meter verder te rijden direct al 50 per uur bol. raar hee?

zou het kunnen te maken heben met de koude???

en zou een trialtech beter zijn? is die beter bestand tegen de vuiligheid?
Yellow Z-400 - Acerbis handbeschermers - nerfs - Goldspeed veerhoezen - FP exhaust
rudy
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door rudy »

Ze zullen het allemaal wel hebben dan. Ik heb er ook zo een originele op mijn z400 staan en die heeft het ook weleens. Mijn topsnelheid is trouwens al 900.... :D
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

Filip Hermans schreef:
Skicks schreef:

aan wat kan dit liggen ?

is het deze?
Afbeelding

Yep die is het

en idd soms kan het dak 160 rijd volgens de teller ipv maar 30 soms

ofdak door 1 meter verder te rijden direct al 50 per uur bol. raar hee?

zou het kunnen te maken heben met de koude???

en zou een trialtech beter zijn? is die beter bestand tegen de vuiligheid?
ik wil me later ook wel een trailtech kopen, maar hoe moet die originele eraf? peis da da me kol gedaan is, ofwel derdoor geboord, ma da betwijfel ik...
kzou graag de uitgebreide versie van een trailtech willen later, maar die is toch nog maar in bouw momenteel...
Plaats reactie