onderhoud quad en enduro
- 
				Gil

onderhoud quad en enduro
Ik had dit hier even willen posten, ik heb zelf geen quad maar een wr250f ik heb deze vorige maand nieuw gekocht, na één benzine tank inrijden moest deze binnen voor het eerste nazicht, ik heb hier een rekening gekregen voor het vervangen van de klep pasti en remblokken 120 euro dit is toch niet normaal na 150 km deze dealer is ook quad dealer en ik zou jullie er dus voor willen waarschuuwen toch op te letten, het betreft hier een yamaha verdeler uit wuustwezel 

- 
				Fré
 - Quad Expert

valt toch mee? Tis inderdaad een smak geld maar ik denk dat het geen abnormale prijs is.
manuren zijn duur hoor.
Wel raar dat de kleppen nu al moesten bijgeregeld worden, nuja bij de ene quad schijnt dat al meer dan de andere te moeten gebeuren.
Ik stel voor dat je het vanaf nu zelf doet. Veel goedkoper!

manuren zijn duur hoor.
Wel raar dat de kleppen nu al moesten bijgeregeld worden, nuja bij de ene quad schijnt dat al meer dan de andere te moeten gebeuren.
Ik stel voor dat je het vanaf nu zelf doet. Veel goedkoper!
White LTZ-450 - powered by MSD -

- 
				Robby
 - Quad Expert

- Contacteer:

heb ook met zo eentje rondgedavert,zijn toffe machines, maar dat hij je aan pastille aanrekent vindt ik maar sneu, die dingen kosten geld en zij kunnen ze weergeven als deze in perfecte staat zijn, en voorwat zouden ze dat doen,normale yamaha dealers hebben een schuif vol van pastilles en je betaalt die aleen als ze echt stuk zijn want oude worden opgemeten en herbruik en desnoods herslepen. en ik zie niet dat die al moet vervangen worden na 150km, welke van de 5kleppen was het?
greetz

greetz
- 
				Robby
 - Quad Expert

- Contacteer:

remmen heb je niet nodig, altijd gas geven  

originele remblokken zijn minstens 10x sterker dan die van ebc ofzo, bij yamaha toch, had is ebc gestoken en zag ze slijten als sneeuw voor de zon smelt. en je kan er geluk mee hebben en je kan er mee pech hebben, ligt inderdaad aan de ondergrond en weersomstandigheden.

originele remblokken zijn minstens 10x sterker dan die van ebc ofzo, bij yamaha toch, had is ebc gestoken en zag ze slijten als sneeuw voor de zon smelt. en je kan er geluk mee hebben en je kan er mee pech hebben, ligt inderdaad aan de ondergrond en weersomstandigheden.