motor blaster
-
rouge
motor blaster
vraagje, weet er iemand of dat een motor van een Yamaha YZ 250 onder een blaster past ?
Re: motor blaster
da weet ik ni ma heb wel supermotard gedaan met een kawa250 onder blasterframe... Maar weet niet of da te vergelijken is, ken er niks van.rouge schreef:vraagje, weet er iemand of dat een motor van een Yamaha YZ 250 onder een blaster past ?
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
-
Rik350
- Quadracer

- Contacteer:
T zal wel gaan denk ik crosserblokjes zijn meestal vrij compact maar je moet er wel wat dingetjes voor aanpassen ophangpunten moeten degelijk zijn achterbrug zal wel treffelijk verstevigd moeten worden en je moet de waterkoeling inbouwen natuurlijk.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
Vincenzo
- Quad Expert

heb op een forum ooit een blaster gezien met een YZ250 blok in dus lukken doet het zeker is helemaal geen groot blok denk dat die van een blaster groter is maar de uitlaat en de koeling moet ge een beetje fantasie voor gebruikenRik350 schreef:T zal wel gaan denk ik crosserblokjes zijn meestal vrij compact maar je moet er wel wat dingetjes voor aanpassen ophangpunten moeten degelijk zijn achterbrug zal wel treffelijk verstevigd moeten worden en je moet de waterkoeling inbouwen natuurlijk.
een project in aantocht?