Had niet gezien dat er al een topic over was. Zo te zien is het geen slechte uitlaat en is het wel de moeite om er eentje aan te schaffen. Weet er soms iemand wat ik er nog best aan doe om hem iets sneller en beter koppel te geven.
Probleem met die FP uitlaten is dat ze zoveel kabaal maken, dat we binnenkort nergens meer welkom zijn. Als je een uur achter zo'n quad rijdt met FP zonder de demper dan ben je doof voor de rest van de dag.
ivoor schreef:Probleem met die FP uitlaten is dat ze zoveel kabaal maken, dat we binnenkort nergens meer welkom zijn. Als je een uur achter zo'n quad rijdt met FP zonder de demper dan ben je doof voor de rest van de dag.
we gaan nu ook nie overdrijgen he
als ge ergens gaat rijden waar ge geen lawaai moogt maken zwier dan de standaard demper er trug op of plaats het roostertje erin
ivoor schreef:Probleem met die FP uitlaten is dat ze zoveel kabaal maken, dat we binnenkort nergens meer welkom zijn. Als je een uur achter zo'n quad rijdt met FP zonder de demper dan ben je doof voor de rest van de dag.
we gaan nu ook nie overdrijgen he
als ge ergens gaat rijden waar ge geen lawaai moogt maken zwier dan de standaard demper er trug op of plaats het roostertje erin
Ben er ook tevreden over maar maakt toch veel kabaal.
Om in Brugge wat rond te toeren steek ik vaak mijn originele demper op hoor.
Qua vermogen is hij het zelfde als Rino alleen nu zit er een voorbocht op met jetkit en is daadwerkelijk een verschil !!
zal er rekening mee houden ivoor maar meestal rij jij voor
ik heb nu ook en FP staan op mijn raptor en moet toch ook wel toegeven dat die veel (soms te veel) lawaai maakt, ik zal ook eens kijken om er een demperke in te monteren dat je er gemakkelijk weer kan uithalen, enkel met een boutje.
De oudere FP modellen daar zit een roostertje bij dat erin en eruit kan.
Zonder rooster vind ik hem asociaal veel lawaai maken en is eigenlijk alleen geschikt voor op crossterreinen.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Sook schreef:ik heb nu ook en FP staan op mijn raptor en moet toch ook wel toegeven dat die veel (soms te veel) lawaai maakt, ik zal ook eens kijken om er een demperke in te monteren dat je er gemakkelijk weer kan uithalen, enkel met een boutje.
Is er normaal steeds bijgeleverd
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-