yamaha warrior 350 (2001)

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

yamaha warrior 350 (2001)

Bericht door mikebike »

Dag luitjes,hier weer een nieuwe Nederlander op het forum...
Ik ben een tijdje op zoek nauw naar een geschikte uitdaging voor mij,en dacht dat een quad wel daar geschikt voor is..
Ik rijd nu op een ktm 660 smc supermotard,maar de schik is er al een tijdje af,van het gewoon op de openbare weg rijden,daar het ook haast niet mogelijk is om met een sm(=supermoto) een stukje offroad te pakken(sm heeft bijna slick`s).
Nu heb ik de ktm te koop staan(7500€) of evt te ruil voor een quad,en is mij een hele mooie(voor een warrior dan he,want de raptor`s zijn stukken mooier) nette warrior 350 uit 2001 aangeboden(met bijbetaling van zijn kant) maar ik heb geen idee wat een quad(de warrior)nu waard is,ook dat hij al een kenteken heeft..
Nu weet ik dat de prijzen in Belgenland anders liggen als in kaasland maar misschien is er iemand die er toch een beetje `kaas`van heeft gegeten,zoals wij dat in Nederland zeggen.

ps:ik zoek ook een quad met kenteken,niet 1 zonder,want dan ben je te beperkt tot alleen circuitgebruik
Laatst gewijzigd door mikebike op za 30 apr, 2005 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert

Re: yamaha warrior 350 (2001)

Bericht door epix no-fear »

jij zit toch ook op motor-forum.nl ?
CustomCoatingsHelvoirt
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

Die warrior is ongeveer wel 7500 waard denk ik. Hier in kaasland dan. direct oversteken lijkt mij ongeveer redelijk als jouw motor echt 7500 waard is lijkt het mij eerder dat hij een paar euro's mag opleggen dan andersom.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Een warrior zelfs met kenteken is volgens mij geen 7500 meer waard. Je ziet voor die bedragen wel eens een raptor met kenteken staan.
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

Je moet er ook rekening mee houden dat die 7500 ook de vraagprijs is van die motor. Daarom denk ik dat de 2 elkaar in waarde niet heel ver ontlopen maar inderdaad een warrior uit 2001 met kenteken in nederland Kost nieuw iets van 8000 denk ik maar deze is 4 jaar oud is dus wel iets minder waard als 7500

Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Maar mikebike ga jij je niet een beetje vervelen als je die pk's van een 660 gewend bent?
MC_Orie

Bericht door MC_Orie »

Wou ik ookal zeggen MAAR 7500 voor een warrior van 2001 is wel veel in nederland hoor :shock: .
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

Komt door onze vrolijke kenteken regelingen .

MC_Orie

Bericht door MC_Orie »

:lol:!Is wel spijtig voor jullie vind ik,maar wat kan je er aan doen?...Niks!
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

Re: yamaha warrior 350 (2001)

Bericht door mikebike »

yamaha tri-z schreef:jij zit toch ook op motor-forum.nl ?
ja,dat is ik,zei de gek.....

daar ben ik mikebike nr 1. iemand was me voor met mikebike :x
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mikebike »

Frank MB schreef:Maar mikebike ga jij je niet een beetje vervelen als je die pk's van een 660 gewend bent?
pk`s in het zand kun je toch niet kwijt met de sm,en op straat kan het ook niet overal,en rechtdoor knallen is geen ruk aan.
een vergelijk heb ik trouwens ook niet,ik heb nog nooit op een quad gereden,ja eentje van mijn neefjes,maar dat is een soesje met 50cc..
Ik zou graag een suzuki of kawasaki 400 willen,maar die zijn volgens mij onbetaalbaar met kenteken,en deze warrior is mij dus aangeboden(ruilen dus met geld erbij,maar hoeveel???weten we nog niet).
Ik ben ook nog niet bij een quadwinkel geweest,omdat die volgens mij ook geen 2-wieler inruilen??Dus probeer ik het eerst op deze manier(ik moet de ktm ook nog ff te koop aanbieden op marktplaats enzo)
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mikebike »

Frank MB schreef:Een warrior zelfs met kenteken is volgens mij geen 7500 meer waard. Je ziet voor die bedragen wel eens een raptor met kenteken staan.
een raptor 350 bedoel je?
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mikebike »

iemand nog enig idee wat nauw zo`n warrior in nieuwstaat+exstra brede velgen nauw waard is?
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

mikebike schreef:
Frank MB schreef:Een warrior zelfs met kenteken is volgens mij geen 7500 meer waard. Je ziet voor die bedragen wel eens een raptor met kenteken staan.
Nee een raptor 660, goed kijken op marktplaats. Ik zal ook nog eens wat rondvragen. En heb je al op http://www.quadcentrum.nl gekeken? Daar staan meestal ook veel quads met kenteken.
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mikebike »

Frank MB schreef:
mikebike schreef:
Nee een raptor 660, goed kijken op marktplaats. Ik zal ook nog eens wat rondvragen. En heb je al op http://www.quadcentrum.nl gekeken? Daar staan meestal ook veel quads met kenteken.
jaaaa,daar ben ik meerdere keren per dag op aan het neuzen..
mooie site is dat,ken je die toko ook?goede service enzo bedoel ik?volgens mij wou die man ook wel mijn sm inruilen..
Plaats reactie