SUPERMOTARD HANNUT 1MEI ( foto update )

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
Plaats reactie
doubletracing
Quadracer
Quadracer

SUPERMOTARD HANNUT 1MEI ( foto update )

Bericht door doubletracing »

Zaterdagavond ,alles ingeladen en quad op remmorque gezet , nog efkes op de kaart gekeken voor korste en snelste route en dan rap gaan slapen voor om 4u30 op te staan om zeker 7u30 aan te komen in hannut.+-200km.eens aangekomen waren er al veel teams van zaterdag overnacht en daardoor was het moeilijk plaats vinden in het parc fermé.

Dan eens door de deelnemers gelopen en toen kreeg ik krampen :D
Peter laan racing met zijne camion , tibermont racing met zijne camion , yamaha france met een grote camion , nog een paar rst 520 , 560 er's...
Veeel yfz's die tegen de grond hingen ...

In totaal 17 quads ingeschreven en daardoor waren de -450 en de klasse open bijeengekomen!!!

dus om 8u20 begonnen de oefensessie's en de kwalificaties over een tijd van 20 min.

Heb 20 min. vollen bak gereden om toch een goede start te kunnen versieren en tot mijn verbazing stond ik op de 8ste plaats op de startgrid achter het team tibermont en laan racing.

1ste manche : had de binnenkant in de eerste bocht en sprong daarmeee direct over 2 yfz van tibermont naar de 6de stek.
ik heb dan 4a5 toeren die plaats behouden maar moest constant op de limiet blijven rijden.ook op de recht stukken moest ik toegeven op de rst met hun zware blokken .ik zat in 5de constant tegen de begrenzer te rijden en verloor daarmee enkele plaatsen tegenover de zware jongens...

en toen gebeurde het , wou blijven volgen en risico's nemen en 2 toeren van het einde BOEM de banden in ,mijn quad halverwege de piste ,ik de weide ingevlogen...

Gevolg : stuurstang geplooid niet zo erg , maar een barstje in mijn pols ,dus vanavong foto's laten trekken hopelijk niet te erg...

Tja ,da zal er wel bijhoren zeker :)

verder was mijn quad ook niet goed afgesteld , iedereen reed met reigers of andere lage veren en mijn quad reed in de bochten altijd op drie wielen waardoor ik constant vree moest hangen op mijn nerf-bars..

maar de keuze tussen cross en supermotard is wel gemaakt.de kick en de snelheid op supermotard is echt niet te doen ,daarom ga ik mijn quad volledig naar supermotard bouwen.

Vanavond post ik wat foto's van de quads van de grote teams 8)

Oh ja,de supermotard werd dan tenslotte afgelast omdat in een van de fabrieken op de zoning een gaslek was ontstaan door de hitte!!ze vreesden efkes voor eeen ghislenghien 2...daardoor rap mijn schup afgekuist :)
De organistaie van de vcmf was ook niet alles maar kan me inbeelden dat zoiets organiseren niet makkelijk moet zijn!!

Peter laan heeft dan uiteindelijk manche gewonnen na thimothee hieff en vanpevenage.RST had wel duidelijk voordeel op de lange stukken en in de bochten.ja,150 cc verschil moet ergens zitten hé :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

de wit-blauwe yfz's zijn van tibermont racing ,zes stuks met toppiloten erop!!! :D
de gele rst zijn van laan peter winnaar in hannut.
de nr.55 wit-rode yfz is de mijne 8)
Laatst gewijzigd door doubletracing op di 03 mei, 2005 11:53, 5 keer totaal gewijzigd.
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Ja, supermotard zonder korte veren is idd niet te doen hé. Een stelletje Reigers eronder en je bent vertrokken.

Niet laten opjagen door anderen is de boodschap, gewoon je eigen tempo rijden, anders ga je er gegarandeerd af, zoals je nu bewezen hebt. :lol:

Succes verder en kom maar op met die foto's !

PS Bel maar als je wat nodig hebt hé.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ja Supermoto is echt een dikke kick! Ik heb het sinds zaterdag ook weer helemaal te pakken!

Jammer dat je eraf bent gegaan want het ging zo te lezen super!

Ga zo door en ik ben benieuw naar de foto`s...

Bij de topic foto`s vind je een paar supermoto foto`s van ons van 30 april.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
blasterke27
Quadrider
Quadrider

Bericht door blasterke27 »

mooie pics jammer dat je eraf ging maar did eigen tempo rijden anders rij je als een zot zonder verstand :P
honda the power of dreams
honda trx400 !
doubletracing
Quadracer
Quadracer

Bericht door doubletracing »

ja zeg wel, denk dat ik teveel risico's heb genomen.je kan toch niet verwachten in je eerst wedstrijd superquader dat je al met de kopgroep meekan,zeker met een quad die er niet volledig is op afgesteld.maar nu ik weet dat ik dat wil voortdoen kan ik mijn quad nu betje per beetje superquader bouwen hé :wink:

nu nog hopen dat de pols in orde komt... :?
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
blasterke27
Quadrider
Quadrider

Bericht door blasterke27 »

ja alfa vant forum heeft dit ook gehad als het meevalt is het iets weinigs maar als je pech hebt lig je enkele weken uit :?
honda the power of dreams
honda trx400 !
MC_Orie

Bericht door MC_Orie »

Vetvet!Lijk tmij echt cool zo supermotard rijden
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Ik heb begin Januari barstje in mijne pols gehad, da heeft toch tot eind maart serieus pijn gedaan... nu voel ik het nog goed, maar heb er al terug 'n beetje kracht in... maar de jumps da gaat nog nie echt goed... dus 't is nog niet over..
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

ferme quads man!!! mooi verslagje
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Die mannen met Yamaha France camion (Moto & Co) hebben hier vandaag gepasseerd om 10 sets plastic voor yfz te kopen.
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

No Limit YFZ schreef:Die mannen met Yamaha France camion (Moto & Co) hebben hier vandaag gepasseerd om 10 sets plastic voor yfz te kopen.
10 set's :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

grtzz
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

geen actiefoto's?
ziet er echt vet uit!
kan je reiger in hoogte goed verstellen?
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Met de cross veren kan je geen supermotard rijden, zijn speciale reiger veren die stuk korter gemaakt zijn. Chassis komt +/- 10 cm boven de grond uit :shock:
Ad
Quadrider
Quadrider

Bericht door Ad »

Amaai wat een beestige quadjes !!!

Leuke foto :!:
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
Plaats reactie