Uitlaten (welk merk, welke voorbocht?)

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
hakke1234

Uitlaten (welk merk, welke voorbocht?)

Bericht door hakke1234 »

In December heb ik mij een Suzuki LTZ400 aangeschaft, waarvan ik heel tevreden ben.

Nu is het wel zo dat de eerste kick met het rijden ermee voorbij is en ik zou er graag een andere demper en voorbocht onderzetten.

Ik heb gehoord dat een FP samen met een voorbocht van White brothers ni slecht zou zijn. Weet iemand hier meer over?

En hoe zit het eigenlijk met de dempers van FMF, Big Gun en Rino??? Ik ben ook op een site uitgekomen van Stefan Everts enz. Die hebben Doma uitlaten dewelke hun prestaties voor mij nog onbekend zijn net als de andere uitlaten.

Qua voorbocht denk ik wel dat ik één van de betere op het oog heb; Die van White Brothers werd toch zeer goed bevonden!!!

Kan iemand mij helpen met het verschil tussen al die dempers en welke toch min of meer de betere is? Voor een Yoshimura heb ik wel geen centen dus daar moet ge ni mee afkomen!!!
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Heb zelf een FP demper en ben eigenlijk ook stilaan toe aan een voorbocht....zit dus beetje met hetzelfde probleem als jou.

Past een WB voorbocht op een FP demper?

De doma dempers zien er exact hetzelfde uit als die van FP, ik gok dat er dan ook weinig prestatieverschil tussen zit.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Plaats reactie