uitlaten voor YFM350
uitlaten voor YFM350
graag had ik nog wat meer willen weten over uitlaten en demper voor een YFM350 ik had van Bartie al wat info gekregen over een PDe en die zou mij 220€ kosten (alleen demper) zijn er nog mensen die mij wat prijzen kunnen geven van uitlaat + demper en info
Re: uitlaten voor YFM350
Ad kent veel van de prijzen ! Kan je wat foto's posten van uw beestje?Sebastien schreef:graag had ik nog wat meer willen weten over uitlaten en demper voor een YFM350 ik had van Bartie al wat info gekregen over een PDe en die zou mij 220€ kosten (alleen demper) zijn er nog mensen die mij wat prijzen kunnen geven van uitlaat + demper en info
-
- Quad Expert
Re: uitlaten voor YFM350
is echt niet zo duur hoor!Sebastien schreef:graag had ik nog wat meer willen weten over uitlaten en demper voor een YFM350 ik had van Bartie al wat info gekregen over een PDe en die zou mij 220€ kosten (alleen demper) zijn er nog mensen die mij wat prijzen kunnen geven van uitlaat + demper en info
zal wel eens een paar foto posten maar moet ze nog op mijn computer doen sorry
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
oe doe ik nu die foto erop [/img][/code]
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
[img=http://img229.echo.cx/img229/7826/dscn00448ss.th.jpg]
Alle kritiek is welkom. zal later dan nog een van de zijkant nemen en hem posten
Alle kritiek is welkom. zal later dan nog een van de zijkant nemen en hem posten
ja maar er staan wel veel krassen op aan de zijkant en op de vleugels maar op de foto is het niet te zien. Als iemand nog suggesties voor nog toffe dinkskes erop te doen zeg et dan maar he