uitlaten voor YFM350

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Sebastien
Quadracer
Quadracer

uitlaten voor YFM350

Bericht door Sebastien »

graag had ik nog wat meer willen weten over uitlaten en demper voor een YFM350 ik had van Bartie al wat info gekregen over een PDe en die zou mij 220€ kosten (alleen demper) zijn er nog mensen die mij wat prijzen kunnen geven van uitlaat + demper en info
Davoski

Re: uitlaten voor YFM350

Bericht door Davoski »

Sebastien schreef:graag had ik nog wat meer willen weten over uitlaten en demper voor een YFM350 ik had van Bartie al wat info gekregen over een PDe en die zou mij 220€ kosten (alleen demper) zijn er nog mensen die mij wat prijzen kunnen geven van uitlaat + demper en info
Ad kent veel van de prijzen ! Kan je wat foto's posten van uw beestje?
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

een WB E-serie uitlaat !! gaat loei hard op zo'n 350r !!!

grtzzzzzzzzzzzzz
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Re: uitlaten voor YFM350

Bericht door Vincenzo »

Sebastien schreef:graag had ik nog wat meer willen weten over uitlaten en demper voor een YFM350 ik had van Bartie al wat info gekregen over een PDe en die zou mij 220€ kosten (alleen demper) zijn er nog mensen die mij wat prijzen kunnen geven van uitlaat + demper en info
is echt niet zo duur hoor!
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

er staat nu een volledige fp lijn tekoop zie ik net voor 330€ bij tekoop
:arrow: voor een yami 350
Jockey
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Jockey »

Vincenzo schreef:er staat nu een volledige fp lijn tekoop zie ik net voor 330€ bij tekoop
:arrow: voor een yami 350
doen zou ik zo zegge :D
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

zal wel eens een paar foto posten maar moet ze nog op mijn computer doen sorry :(
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
MC_Orie

Bericht door MC_Orie »

:? Ik heb ookal achter die uitlaat gevraagt ma ik hoor er niks meer van
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

oe doe ik nu die foto erop [/img][/code]
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

Afbeelding
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

[img=http://img229.echo.cx/img229/7826/dscn00448ss.th.jpg]
Alle kritiek is welkom. zal later dan nog een van de zijkant nemen en hem posten
MC_Orie

Bericht door MC_Orie »

8) Uiteraard een zeer mooie quad
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

Vetjes! en proper!
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

ja maar er staan wel veel krassen op aan de zijkant en op de vleugels maar op de foto is het niet te zien. Als iemand nog suggesties voor nog toffe dinkskes erop te doen zeg et dan maar he
Jockey
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Jockey »

Sebastien schreef:ja maar er staan wel veel krassen op aan de zijkant en op de vleugels maar op de foto is het niet te zien. Als iemand nog suggesties voor nog toffe dinkskes erop te doen zeg et dan maar he
ander voorbumpertje is meestal ook wel vet
groetjes
Plaats reactie