Een ervaring wijzer

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
Johan

Een ervaring wijzer

Bericht door Johan »

Kort geleden heb ik op dit forum iets verteld over de problemen met mijn Barossa Magna en de rol van de importeur BdJ in Oud-Beijerland. Niets negatiefs, slechts feiten, hoewel niet altijd even positief voor BdJ.

Tot mijn verbazing is de bijdrage verwijderd. Ik geef daar verder maar geen commentaar op,

Toch heeft de verwijderde bijdrage voor mij positieve gevolgen gehad. Na het uitwisselen van enkele emails heb ik een aangenaam telefonisch contact gehad met BdJ, oftewel Bert de Jong.

Hij heeft mij binnen een etmaal (onder garantie en dus geheel kosteloos) nieuwe koppelingsplaten gestuurd en aan de dealer nieuwe koppelingsveren geleverd. Andere banden zijn onderweg en worden ook kosteloos vernieuwd. Bovendien heb ik - als tijdelijke oplossing tot er een nieuwe, mechanische teller beschikbaar is - gratis een Tempo III teller gekregen.

Ik ben nu uiteraard een tevreden man en wil daarom op dit forum in het openbaar mijn dank uitspreken aan Bert de Jong van ATV import Europa in Oud-Beijerland. Zo kan het dus ook....

Nogmaals dank Bert,
Johan Habekothe
Hardegarijp.
B@ckBone
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door B@ckBone »

Awel ,

Eerlijk gezegd begreep ik ook niet waarom het bericht verwijderd was ?

Als er wat negatiefs te vertellen valt over een dealer , maak dan anderen daarop attent .

Indien je probleem opgelost is , en de dealer extra moeite voor je doet , moet je dit net zoals johan ook vermelden !

Dus beste moderators , freedom of speech kan dus niet ???

groeten

Kenny
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

De verwijdering had een andere reden, ik heb Johan hier al over op de hoogte gebracht.
Plaats reactie