Twin Air Power Flow luchtfilter kit YFZ 450
Twin Air Power Flow luchtfilter kit YFZ 450
Heeft er iemand een exacte foto van zo'n luchtfilterkit voor op een YFZ 450?
Mag gemonteerd of los zijn hoor, het is gewoon eens om goed te zien uit wat zo'n kit precies allemaal bestaat tov. een gewone TW luchtfilter!
Mag gemonteerd of los zijn hoor, het is gewoon eens om goed te zien uit wat zo'n kit precies allemaal bestaat tov. een gewone TW luchtfilter!
YFZ 450 Blue/White '05
Hallo, die kit bestaat uit een alu flens dat tegen u luchtfiterkast geschroefd word met bouten, een metalen rooster dat in u luchtfilterspons zit en een alu moer die dus u metalen ijzer frame en luchtfilter tegen alu flens bevestigd ,luchtfilter is iets groter dan standaard dus meer oppervlakte waar hij lucht kan doorzuigen, en zorgd voor een perfecte bevestiging ! voor meer info pm me maar 
Ok, thx, toevallig geen foto van dit allesLewis schreef:Hallo, die kit bestaat uit een alu flens dat tegen u luchtfiterkast geschroefd word met bouten, een metalen rooster dat in u luchtfilterspons zit en een alu moer die dus u metalen ijzer frame en luchtfilter tegen alu flens bevestigd ,luchtfilter is iets groter dan standaard dus meer oppervlakte waar hij lucht kan doorzuigen, en zorgd voor een perfecte bevestiging ! voor meer info pm me maar
En als je zonder luchtfilterdeksel rijdt, bestaat er dan een mogelijkheid om een 2de droge filter daarboven te schuiven tgn het stof e.d., of zijn er andere oplossingen, want vroeger had ik op mijn banshee een Pro-Design waar een 2de luchtfilter nog eens boven zat...
YFZ 450 Blue/White '05
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Twin is geen grotere fitler, integendeel de originele is groter, maar het verschil zit hem voornamelijk in de mousse. Bij een Pro Flow is de mousse wil fijnder, kan dus minder stof door en is in twee lagen, fijn en iets meer grof. Zal eens proberen foto te nemen.
Ik moet het nog eens testen maar volgens kun je beter gewoon een twin air pro flow vervangfitler kopen, zonder de hele kit met het alu stuk. Het alu stuk is identiek aan wat er origineel in zit in plastic volgens mij. Zo bespaar je heel wat euro's uit.
Ik moet het nog eens testen maar volgens kun je beter gewoon een twin air pro flow vervangfitler kopen, zonder de hele kit met het alu stuk. Het alu stuk is identiek aan wat er origineel in zit in plastic volgens mij. Zo bespaar je heel wat euro's uit.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Zeker foto posten als je kan aub.No Limit YFZ schreef:Twin is geen grotere fitler, integendeel de originele is groter, maar het verschil zit hem voornamelijk in de mousse. Bij een Pro Flow is de mousse wil fijnder, kan dus minder stof door en is in twee lagen, fijn en iets meer grof. Zal eens proberen foto te nemen.
YFZ 450 Blue/White '05
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Bij de yfz is de plastic houder perfect en die alu weggesmeten geld !
Maar zo'n luchtfilter die in een Twin Air Power Flow kit zit, is wel een heel ander type dan dat je een gewone Twin Air luchtfilter zou kopen hé, nietwaar?Lewis schreef:Ja, dat is dus meer dan voldoende
Bestaat er van Twin Air, zo'n een doek (outerwear?) om in de plaats van je luchtfilterdeksel te leggen?
YFZ 450 Blue/White '05
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Je kunt de Twin Air Pro Flow filters ook apart krijgen.
Een Pro Flow kit kost 146,90 €, een Pro Flow Filter kost 12,35 €...
dus een goeie 130 € voor iets wat je in feite niet nodig hebt.
Een Pro Flow kit kost 146,90 €, een Pro Flow Filter kost 12,35 €...
dus een goeie 130 € voor iets wat je in feite niet nodig hebt.
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Er bestaat idd een 2-pack Air Filter skin, 15,95 €