iemand ervaring met dyno in een warrior?

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

iemand ervaring met dyno in een warrior?

Bericht door mikebike »

Zoals de topic al aangaf,was ik benieuwd of iemand ervaring heeft met een zogenaamd Pro-power pack,een knn luchtfilter,dynokitje+nog wat ekstra schoonmaak spul in een yammie warrior...
ik rijd veelal op straat,en zoek net iets meer vermogen,of kan ik beter verder sparen voor een ltz400?(kost in nederland denk ik wel een vermogen met kenteken :( )
Tevens wou ik vragen of iemand ervaring heeft met het postorderbestellen bij bv.Magic Racing.
bvd mike
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Heb je al een andere uitlaat?

Zonee, dan zou ik een uitlaat (of alleen de demper) nemen plus dat kitje.
Dan moet je wel wat vooruitgang merken.

De filter en dynokit alleen zal niet echt veel verschil uitmaken, tenzij hij origineel heel slecht afgesteld was....

Een 400 heeft dik 10pk meer dus dat verschil kun je niet overbruggen met een dynojetkit en filter.....
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Nieuwe Z400 met kenteken kost in Nederland 8500 euro. Voor dat prijsverschil kun je wel een aantal tuningsonderdelen nemen, maar je komt nooit aan het standaard vermogen van een Z400.
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

Ik had zo'n setje(dynojetkit k&n filter en andere demper.
Mijn ervaring was datd emotor wel lekker soepel ginglopen maar niet direct meer power gaf. Wel een aanrader maar verwacht geen grote verschillen.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mikebike »

Rik350 schreef:Ik had zo'n setje(dynojetkit k&n filter en andere demper.
Mijn ervaring was datd emotor wel lekker soepel ginglopen maar niet direct meer power gaf. Wel een aanrader maar verwacht geen grote verschillen.
heb je ook een ander kappenset erop?ik zoek nog iets anders dan die kikkerkoplampen,nog ideeen?
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

Ik heb em niet meer voor de lampen zijn er vervanging genoeg maar ik had vierkante koplampen misschien een setje hella mistlampjes opzetten ofzo.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

mikebike schreef:
heb je ook een ander kappenset erop?ik zoek nog iets anders dan die kikkerkoplampen,nog ideeen?
ga is ff naar men site,de fotos staan erop van men kleine mistlampjes, de grote kikkerlampen springen toch door steentjes. Dat kitje gaat zeker iets uithalen,maar nog veel meer met een uitlaat bij,heb nog een mooi doma dempertje liggen aan zeer schappelijke prijs pm me maar daarvoor indien je intresse hebt. greetz
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mikebike »

Robby schreef:
mikebike schreef:
ga is ff naar men site,de fotos staan erop van men kleine mistlampjes, de grote kikkerlampen springen toch door steentjes. Dat kitje gaat zeker iets uithalen,maar nog veel meer met een uitlaat bij,heb nog een mooi doma dempertje liggen aan zeer schappelijke prijs pm me maar daarvoor indien je intresse hebt. greetz
he oosterbuur...heb al een ander dempertje erop liggen,dus jammer maar helaas..heb je trouwens al een set nieuwe a-armen erop?lijkt me erg vet staan,zo breed..
gr mike
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

ja,armadillo's +2" ben er zeer blij van,heb ook men velgen erbij omgedraaid en door de originele veren stond hij op die foto's vrij laag dus vrij vet al zeg ik het zelf. rijden is enorm toffer geworden,kan nu alles uit de motor halen.
greetz
Plaats reactie