waar kan ik voorspatboren van een bombardier ds650 vinden?
zijn deze makkelijk overplaatsbaar naar een andere quad?
greetz
spatborden bombardier ds650
Hallo ,
Probeer eens bij Benny's jet store in St-Pauwels ( tegen St-Niklaas )
Greetz
http://www.jet-store.com/
Probeer eens bij Benny's jet store in St-Pauwels ( tegen St-Niklaas )
Greetz
http://www.jet-store.com/
Ik heb deze zelf gemaakt, kheb een paar mensen aangesproken en een week later had ik men gerief. De mijne zijn gewoon losse rubber die ik op maat heb gesneden.
Doet idd véél uit !!!
Doet idd véél uit !!!
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-
- Quad Expert
- Berichten: 2075
- Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
- Locatie: O-Vlaanderen
- Contacteer:
ken ook iemand die ze heeft laten maken voor op zijn KFX700 zijn in poliester gemaakt bij een goeie carosserie zijn wel mooi op zijn quad maar heb geen foto anders post ik die eens
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
In polyester de cachen namaken is niet zo moeilijk, maar een omslachtig werkje. Je maakt een mal in negatief rond het stuk dat je wil kopiëren en daarna gebruik je deze om de nieuwe stukken in positief te maken.
Zeker als het voor één enkele kopie is, kan je er best afblijven.
Wordt vaak gedaan voor de tweewielers die op circuit rijden, die mannen gebruiken wel enkele setjes kuipen op een jaar.
Polyester is (afhankelijk van de samenstelling) wel weinig veerkrachtig en gaat barsten/versplinteren ipv te buigen.
Zeker als het voor één enkele kopie is, kan je er best afblijven.
Wordt vaak gedaan voor de tweewielers die op circuit rijden, die mannen gebruiken wel enkele setjes kuipen op een jaar.
Polyester is (afhankelijk van de samenstelling) wel weinig veerkrachtig en gaat barsten/versplinteren ipv te buigen.
When going gets tough, the tough get going